הפיליפינים היא מדינת אי, ששטחה הכולל מגיע ל-340,000 קמ"ר, פי 16 משטחה של מדינת ישראל. המשמעות היא שמדובר באחת המדינות האטרקטיביות ביותר בעולם לפעילות גלישה, עם חופים שאורכם המצטבר מותיר את חוף הים התיכון של מדינת ישראל כהערת שוליים קטנה. ואכן, הפיליפינים נהנית ממעמד של כבוד בקרב קהילת הגולשים בעולם כולו, ואם אתם מחפשים טיולי גלישה יוצא דופן, טיול גלישה לפיליפינים יכולה להיות אחת הבחירות הטובות ביותר עבורכם, ואותו תוכלו לשלב עם יעדים נוספים באזור המזרח, ביניהם כמה מן היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם לכל מי שמכיר את עולם הגלישה וחי אותו מדי יום ביומו.

קבוצת איים המספקת תנאי גלישה מגוונים וברמה גבוהה

לוזון, מינדורו, פאנאי, סאמאר, סמו, בוהול, מינדאנו הוא אוסף מייצג של קבוצת האיים שבמרכיבה בסך הכל את שטח הפיליפינים, וסביבם עוד שורה ארוכה של איים קטנים. בכל אי כזה ניתן ליהנות מנופים שונים, סביבת תיור שונה וכמובן חופים שונים המציעים תנאי גלישה שונים. ככלל, החופים הממוקמים במעטפת החיצונית של קבוצת האיים יודעים להציע גלים גדולים ואפילו פראיים עבור כל מי שמגיע לטיולי גלישה לפיליפינים. לעומת זאת, המכלול הפנימי של קבוצת האיים יכול להעניק לכם סוול יותר מעודן באווירה יותר "ביתית", אבל לבטח עדיפה על פני זו של חוף הים התיכון בארצנו הקטנה.

טיול גלישה לפיליפינים

הטיול המאורגן – מעטפת הכוללת את המרכיבים המקצועיים והמרכיבים התיירותיים

אחרי שהסכמנו על כך שהפיליפינים הוא אחד מהיעדים האטרקטיביים ביותר לטיולי גלישה, בתכנון טיול גלישה לפיליפינים, חשוב לבדוק את כל המעטפת המוצעת לכם על ידי הגוף שמארגן את הטיול, ומעטפת זו יכולה להשתנות מאוד ממקרה למקרה. הבשורה הטובה היא שטיול מאורגן כולל ומקיף תחת הכותרת של טיול גלישה לפיליפינים היא אפשרות המוצעות על ידי חברות בודדות מאוד בישראל דוגמת סורנטו, כך שמשימת הבדיקה שעומדת בפניכם היא לא כזאת מורכבת. בהיבט זה, אתם רוצים לוודא שהמעטפת המוצעת לכם כוללת גם את כל המרכיבים הדרושים סביב חוויית הגלישה, לרבות אתרי גלישה, ציוד גלישה, הדרכה וליווי וכדומה, וגם בהיבט התיירותי כדוגמת מקום לינה, רמת אירוח, הסעות, ארוחות וכדומה.

טיול גלישה לפיליפינים: המועד בשנה בו הכי נכון להגיע לטיול גלישה לפיליפינים

כמו כן, לפני שאתם מזמינים טיול גלישה לפיליפינים, מומלץ לבחון עם חברים, אנשי מקצוע או מדריכים ייעודיים בתחום זה, מהם המועדים הטובים ביותר בשנה להגיע לפיליפינים למטרת גלישה. או צלילה אם אתם חובבים. בעונות השונות של השנה יכול מזג האווירה להשתנות בצורה משמעותית, ולייצר תנאי גלישה שונים לגמרי, כשסביר להניח שתוכלו לזהות ממש פרקי זמן של מספר שבועות בהם ניתן ליהנות מתנאי הגלישה הטובים ביותר, בעוד שבחלקים אחרים של השנה אין שום טעם להגיע לאזור. כמו כן, את הטיול הנקודתי של טיול גלישה לפיליפינים תוכלו לשלב עם מסגרת טיול רחבה יותר כמו במהלך חופשת ספא למשל, ולהפוך אותו למסע גלישה של ממש עם ביקור בעוד שורה של אתרים באזור המזרח, לרבות אוסטרליה וניו זילנד שנחשבות לאחד מאתרי הגלישה האטרקטיביים ביותר בעולם.

ארזו את הגלשן בצורה מקצועית, רפדו אותו וארזו בתיבת עץ

ביציאה לטיול גלישה לפיליפינים האפשרות הטובה ביותר היא להשאיר את הגלשן שלכם בבית, ולהיעזר בציוד שיסופק לכם על ידי מארגני הטיול. יחד עם זאת, לומר את הדבר הזה לגולש אמתי זה כמו לתת אגרופים לאוויר ואין בכך שום טעם. גולש אמתי מחובר לגלשן שלו, ויש לא מעט גולשים שרואים בגלשן שלהם כאיבר מגופם. אם אתם מקבלים את ההחלטה לקחת אתכם את הגלשן שלכם, חשוב מאוד שתעטפו אותו ותארזו אותו בצורה מקצועית ויסודית. המינימום הוא ריפוד של הגלשן באמצעות חומר מגן כמו קלקר או ספוג, אך אם תרצו להגן על הגלשן שלכם בצורה מושלמת, תוכלו להזמין תיבת עץ בהתאמה אישית, כך שהגלשן שלכם יוכל לעמוד בכל תלתלה ובכל עומס משקל שיועמס עליו בתחנות הטיול השונות, ובמיוחד במטוס.

נשמע מעניין? הזמינו את החופשה הבאה שלכם עם סורנטו חופשות בריאות!

מועדון הלקוחות של סורנטו

השותפים שלנו

מנטה מגזין לוגו
ריגמן מכללה לוגו
FRUIT AND VEG LOGO
מלון נחשולים לוגו
INHALE EXHALE LOGO
לוגו ערוגות

נישאר בקשר?

השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים