יש משהו שכולנו אוהבים לעשות בזמן העבודה וזה לפנטז על החופשה הבאה שלנו. לפעמים אנחנו אפילו נכנסים לאינטרנט ומתחילים לשוטט ולחפש מידע על היעד הבא – החלום שבשבילו אנחנו עובדים. העולם הגלובלי והתפתחות האינטרנט מאפשרים לנו לחקור ולאסוף את כל המידע הרלוונטי כדי להחליט איזו חופשה מתאימה עבורנו, כאשר בנוסף אפשר להזמין את החופשה באופן עצמאי.

להזמנת חופשת בריאות של סורנטו לחצו כאן, או התקשרו: 09-9554554

חופשות בריאות – מה זה?

בריאות זה עולם כוללני מדי. אנשים רבים יכולים לחשוב כי מדובר בחופשות לאנשים חולים אשר נוסעים ליעדים שמטפלים במחלות הללו, אך התחום הזה נקרא חופשה רפואית או תיירות רפואית. חופשות הבריאות של סורנטו מביאות משהו אחר לחלוטין – חופשות המשלבות פעילות גופנית, פעילות רוחנית, תזונה בריאה, אתרי נופש מיוחדים מאוד וכמובן צוות מקצועי שמגיע מעולם התיירות והבריאות.

בסורנטו מציעים גם סדנאות קבוצתיות בתחומים שונים וגם חבילות לנוסעים עצמאיים, כאשר אותן סדנאות תמיד יוצאות עם צוות ישראלי ומדריך מטעם החברה. בסורנטו מדגישים כי לא מדובר בטיולים מאורגנים, אלא בסדנאות בהן יש מקום לנוסע להתפתח, להתרגש, לאהוב ולעשות מה שהוא רוצה באווירה מיוחדת.

ניקוי רעלים
להזמנת סדנת ניקוי רעלים בתאילנד לחצו על התמונה

סוגי חופשות בריאות

הסדנאות המצליחות ביותר בתחום הן סדנאות יוגה. כמו כל עולם היוגה כיום, גם אותן סדנאות הן טרנד עולה ומצליח, והן יוצאות מישראל לרחבי העולם בהדרכת המורים והמורות המוכרות ביותר במחוזותינו. אמנם זה לא אומר לכולנו יותר מדי, אך לאנשים המתרגלים יוגה ומכירים את העולם הדבר חשוב מאוד.

כשמדובר על סדנאות יוגה לא מדובר רק על פעילות גופנית. יוגה זה עולם שלם המשלב תזונה, מדיטציות, תקשורת מקרבת, חיבור פנימי והמון המון נשימה. כיום יוגה הפכה לטרנד עולמי שככל הנראה מגיע מכך שרובנו יושבים בצורה המזיקה לנו, לא נושמים כמו שצריך ואף שוכחים לנשום בכלל ואוכלים הרבה אוכל מתועש שגורם לנו לבעיות רבות. היוגה מספקת לנו מפתח לעולם מודע יותר, כזה שבו נשים לב לכל הדברים הרעים שאנחנו עושים ובאמצעות כלים שונים נבחר אם ואיך לטפל בהם.

כמו סדנאות היוגה, קיימות גם סדנאות נוספות כגון סדנאות פילאטיס, מדיטציה, צ'י קונג, ניקוי רעלים, גלישה ועוד. כל שעליכם לעשות זה לבחור איזו חופשה יותר מדברת אליכם, ומה הגוף והנפש שלכם צריכים בשלב הזה של חייכם. טיול יוגה הוא שילוב מושלם בין נוף מרהיב, חופשה אמיתית נטולת לחצים והתאהבות בתירגול יוגה, שתירצו לאמץ כהרגל גם לאחר שתשובו מחופשה.

חבילת חלום רומנטי
להזמנת חבילת חלום רומנטי לחצו על התמונה

כל יום יוצא מחקר חדש על מוצר מזון כזה או אחר שמזיק לנו, או שהמיתוס שלו כבריא הספיק להיעלם. הבעיות הללו מקשות עלינו לדעת מה באמת טוב ומה רק עוד "תרמית" של בעלי אינטרסים חבויים. סדנאות ניקוי רעלים מציעות לנו לנקות את הגוף ואת המערכות שלנו, כאשר בסדנאות של סורנטו משלבים מיצים ושייקים של ירקות ופירות, עם סגולות שונות המסייעות למשתתפים להתנקות "מהזבל" שנצבר במהלך הזמן.

ניתן לאמץ את אורח החיים הזה לחיינו ולהתמיד בו במהלך השגרה, אך כמובן שזה לא מתאים לכולם. בדיוק בגלל זה סדנאות ניקוי רעלים יכולות לתת טעימה (לא בהכרח טעימה) של סגנון החיים הזה, ולספק את ההרגשה שבאמת מסייעת לגוף. ישנן סדנאות ניקוי רעלים רבות שמתרחשות בארץ במלונות ידועים כגון מצפה הימים, וגם על ידי מומחים לתחום באתרי נופש מיוחדים במדבר, בצפון הרחוק וכיום גם במרכז הארץ, בין הבניינים האורבנים. עם זאת, למי שרוצה ליהנות משילוב של סדנת ניקוי רעלים וחופשה בחו"ל יכול לעשות זאת גם כן – או בצורת סדנה קבוצתית עם מומחים מהארץ או באופן עצמאי באתרי נופש מיוחדים בחו"ל, המציעים סדנאות ניקוי שונות באתר הנופש שלהם.

המשפט שחרטה סורנטו על דגלה אולי ממחיש טוב יותר מהכל את מהות חופשות הבריאות האלו. משפט שמגיע מתוך מקום פנימי של אמונה שנוצרת חוויה יוצאת דופן, המטיבה עם המשתתפים בה ומייצרת עולם טוב יותר.

“אנו מזמינים אתכם לקחת הפסקה מהמירוץ היומיומי, לשים בצד את הדאגות והלחצים ולהצטרף אלינו למסע של אורח חיים בריא, עם דגש על גוף בריא ונפש שלווה”.

חופשת ספא
להזמנת חופשת ספא מפנקת בצ'כיה לחצו על התמונה

חברות תיירות – מה הן מציעות?

יש לציין כי חברות תיירות רבות החלו להתמחות בנישות מאוד ספציפיות, ומצאו דרך להתגבר על התחרות חסרת הסיכוי מול אתרי האינטרנט. אותן חברות החלו לייצר חבילות ממוקדות לקהל לקוחות קטן, אך איכותי.

ישנן חברות תיירות גדולות בישראל שטירוף האינטרנט עשה להם טוב, ובאמצעות פרסום מסיבי ובניית תשתית אינטרנטית ראויה הצליחו להשתלט על שוק זה בישראל. לעומת זאת, חברות תיירות רבות בסדר גודל קטן עד בינוני היו חייבות להמציא את עצמן מחדש, אחרת לא יהיה להם מקום בענף התיירות החדש.

אותן חברות תיירות החלו לייצר תחומים חדשים לחופשות ברחבי העולם, והחברה המעניינת ביותר, נכון לרגע זה, היא חברת סורנטו – שהצליחה לייצר עולם חדש של חופשות מסוג שכולם רוצים להטמיע בחיים שלהם, חופשות בריאות.

חופשות בריאות
להזמנת חופשת יוגה ותנועה מול הים בקפריסין לחצו על התמונה

עמלת תיווך לסוכן נסיעות – שוברים את המיתוס

ועוד מילה על ענף התיירות בישראל. גם אם אנחנו מזמינים דרך אתר אינטרנט כזה או אחר, תמיד תהיה עמלת תיווך!

ההבדל הגדול בין עמלת התיווך של אתרי אינטרנט המרכזים מגוון של טיסות או מגוון של בתי מלון, היא גובה העמלה אותה גובה המתווך, בין אם זה אתר אינטרנט ובין אם מדובר בסוכן נסיעות. חשוב לציין כי השירות והמענה שתקבלו אצל סוכנות הנסיעות מהווה את ההבדל בעמלה לבין אתר אינטרנט, שם השירות והמענה לוקים בחסר.

ספקי התיירות כגון חברות התעופה ובתי המלון אוהבים ומעדיפים לעבוד עם סוכני הנסיעות, כך שהמחירים של סוכני הנסיעות יכולים להיות זולים יותר מאתרי האינטרנט השונים, וזה נכון גם לגבי האפשרויות השונות הקיימות אצל סוכני הנסיעות.

יש חופשות בריאות רבות בישראל, מדוע דווקא לנסוע לחו"ל?

תחושת הניתוק שמתרחשת כאשר אנחנו במדינה זרה מאפשרת לנו לשחרר כמה דפוסי התנהגות שיכולים לחסום אותנו מלהתמסר לחוויה הזאת ולאשר לשינויים לחו"ל. כאשר השפה אינה השפה שלנו והתרבות שונה מזאת המוכרת לנו, אנחנו נפתחים ומאפשרים לדברים חדשים לזרום לתוכנו. כמו כן, מעבר לחוויית הלמידה של משהו חדש, אנחנו גם נהנים מהשוני שקיים ברחבי העולם מצב המכניס אותנו לפרופורציות חדשות, כאלו שלפעמים נעלמות מאיתנו כאשר אנחנו חושבים שאנחנו מרכז העולם או שהסיפור שלנו הוא הסיפור המרכזי והחשוב ביותר. תחושת הניתוק הינה עוצמתית וכך ניתן להתמסר לחוויה, ובאמצעותה לבחור את השינוי שנרצה להטמיע בחיינו.

סיבה נוספת וחשובה לא פחות היא הסיבה הכלכלית. ניתן לכתוב אינסוף מילים על כך שהמדינה שלנו יקרה, לנסות להבין מדוע זה כך ולהתלונן על המצב. עם זאת, אנחנו בוחרים להתמקד דווקא בעובדה שבמדינות רבות בעולם מחירי החופשות והפינוקים הינם זולים מאוד. מזרח אירופה לדוגמא, מציעה מדינות רבות אשר חבילה של 5 ימים יכולה לעלות כמו סוף שבוע בארץ וזה כולל טיסות, העברות וארוחות. אל תשכחו לעיין היטב בפרטי החופשה, לבדוק מה כלול ומה לא כלול, אילו סוגי טיפולים אתם מקבלים ומהי העלות הנוספת במידה ותרצו טיפולים נוספים. כמו כן בדקו את בית המלון וחפשו עליו המלצות. מלונות באתרי ספא בבולגריה, צ'כיה ורומניה הם כיום היעדים החמים לחופשות ספא מפנקות.

הנופים בחו"ל לא מוכרים לנו והם בהחלט מוסיפים לחופשות בריאות ובכלל לכל חופשה שנבחר לצאת אליה, הרי הכיף הגדול ביותר בלצאת לחופשה זה העובדה שאנחנו במקום חדש, נוף לא מוכר, הכל זר וזה באמת מה שמרגש. אז יערות ברחבי צ'כיה, אגמים עוצרי נשימה בהונגריה והרים עוצמתיים ברומניה – כל אלו ועוד מחכים לכם לחוויית חופשת בריאות.

נשמע מעניין? רוצים לשמוע עוד? אתם מוזמנים ליצור קשר דרך האתר או בטלפון: 09-9554554

מועדון הלקוחות של סורנטו

השותפים שלנו

מנטה מגזין לוגו
ריגמן מכללה לוגו
FRUIT AND VEG LOGO
מלון נחשולים לוגו
INHALE EXHALE LOGO
לוגו ערוגות

נישאר בקשר?

השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים