חופשת ספא קסומה

חולמים על חופשת ספא באירופה, אל מול פסגות מושלמות, על מיטה רכה ונעימה, טובלים במעיין חמים ומלטף?

חופשת ספא מרגיעה וקסומה נמצאת בסה"כ מרחק טיסה אחת מכם! נכון שגם בישראל יש אתרי ספא איכותיים, אך כאשר משלבים זאת עם טיול באירופה, לצד המקצועיות והיוקרה של מכוני ומלונות הספא האירופאיים – מקבלים תוצאה שאין לה השוואה לישראל, קסם אמיתי ותענוג במלוא מובן המילה. יבשת אירופה מלאה בצורה מטריפה באתרי ספא מעולים ומרהיבים, עם התשתיות הטובות ביותר, הטיפולים המגוונים ביותר ואווירה אירופית קלאסית שאפשר לקבל רק שם – הדיוק, העידון, המקצועיות, העיצוב והיוקרה. ספא פרימיום אמיתי! אתרי הספא היוקרתיים במזרח אירופה מציעים חבילות משתלמות במיוחד, למשל חופשת ספא בבולגריה בעיירת בנסקו הפסטורלית.

כמו היבטים תיירותיים רבים לגבי אירופה, גם בהקשר של בחירת ספא ישנן הצעות המתאימות לכל סגנון מועדף ולכל תקציב, זו אינה קלישאה כלל ועיקר. מעולם לא היה קל יותר למצוא ולהזמין חופשת ספא אירופאית כפי שזה קל כיום, מכל הבחינות – מאיתור אתר הספא המתאים, דרך בחירת החבילה האופטימאלית ועד מציאת טיסות זולות ונוחות. הישארו איתנו ונסביר לכם את מה שצריך לדעת על התחום הלוהט והמענג של חופשות ספא באירופה.

ביחרו לכם חופשת ספא באירופה בהתאמה אישית

אירופה מציעה הכל בכל הנוגע לחבילות ספא:

  • אתרי פרימיום יוקרתיים ויקרים במיוחד

  • אתרי ביניים מקצועיים ונגישים יותר פיננסית

  • אתרי ספא זולים יותר, ביעדים פחות יקרים – כמו מזרח אירופה למשל

  • חופשות ספא רומנטיות לזוגות

  • חופשות ספא המתאימות למשפחות

  • חופשת ספא ליחידים.

  • חבילות ספא לצרכי ניקוי רעלים

  • חבילות ספא לפינוק או טיפוח

  • חבילות ספא וכושר

ועוד אינספור אפשרויות וחבילות מותאמות אישיתהשפע האדיר של אתרי ספא אירופאים הופך את הבחירה למעט מבלבלת אמנם אבל ליותר אישית, מדויקת ומתאימה עבורכם. אם מעולם לא הייתם בחופשת ספא אירופאית, התכוננו לרגיעה רצינית ביותר ולפינוק שלא מהעולם הזה, החזירו לעצמכם אנרגיות, טפחו את גופכם ובריאותכם והכל ברמה הגבוהה ביותר של שירות, טיפולים, תשתיות וכן הלאה.

חופשת ספא באירופה

היסטוריה של ספא 

אין מקום עם היסטוריה ארוכה, מקיפה ומפוארת יותר של ספא מאשר אירופה. יש ביבשת מדינות שכבר אלפי שנים מבינות את הסגולות של המים המינרליים המרפאים ושל טיפולים ייעודיים לחיזוק הגוף והנפש וניקוי רעלים. עם בחירת ורכישת חבילות ספא באירופה תוכלו לבקר באתרי ספא בני מאות שנים, המתבססים על מעיינות טרמליים עתיקים ועל מסורת ארוכת שנים בתחום.

כך למשל, ברומניה, המדינה העשירה ביותר באירופה במעיינות חמים ומינרליים, יש מסורת עתיקה מאוד של טיפולי ספא (עוד לפני שהשם ספא הומצא בכלל), האיטלקים – בסורנטו למשל – אוהבים לרחוץ בבוץ מינרלי ובמים מטפחים, ביוון המציאו את תרבות הספא שאנו מכירים כיום, בגרמניה אתרי ספא שהולכים אחורה אלפי שנים ובצרפת כמה ממותגי הטיפוח המובילים ביותר קמו על תשתית של אתרי ספא עתיקים.

השפע המפנק והמשובח שלצד אתרי הספא האירופאים

חופשת ספא באירופה משמעותה המון פינוק, טיפוח וכיף שלא יתואר במתקני הספא והטיפולים השונים המוצעים לכם, אך יש לצד כל אלו עוד הרבה מאוד. כך למשל תוכלו ליהנות ממטבח אירופאי עשיר ומגוון ביותר, ממסעדות גורמה, מטיולים בעיירות קסומות וציוריות, ממזג אוויר נוח ושונה כל כך מישראל והאווירה האירופאית שחייבים לחוות ואי אפשר לתאר במילים.

לעיתים המלון מאפשר לכם לתרגל יוגה בסטודיו, או לצאת לפעילויות מאתגרות יותר בסביבת המלון כמו טיול גלישה מרהיב. לרוב תוכלו לקחת גם שיעורים פרטיים במחיר סימלי.

כל כך הרבה אפשרויות!

קשה לתאר את העושר המדהים של אתרי ספא הקיים באירופה. רק כאשר נכנסים לזה מבינים כמה אתרים יש ואיזה מגוון עומד לרשותכם, הן מבחינת מדינות והן מבחינת סגנונות הספא ורמות המחירים והשירותים. כך למשל יש את מדינות הספא הקלאסיות והמובילות ביותר כמו איטליה, צרפת, יוון וגרמניה ויש עוד שפע אדיר של אפשרויות כגון רומניה, הונגריה, איסלנד, טורקיה, אנגליה, צ'כיה, סלובקיה ועוד.

באמת קשה לעיתים לבחור את יעד הספא המתאים ביותר לרצונות שלכם, לתקציב שלכם, לזמנים ולשאר פרמטרים. לכן תוכלו לתת לאנשי מקצוע ללוות אתכם ולסייע לכם להתאים אישית את חופשת הספא ולבחור את האפשרות האופטימאלית עבורכם.

 חופשת ספא באירופה בהחלט מציעוה חוויה לכל החיים, בין אם היא לצרכי ריפוי, טיפוח או פשוט להתפנק בחופשה המושלמת.

סורנטו חופשות בריאות מציעות לכם מגוון של חופשות ספ"א ברחבי העולם. לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ב- 09-9554554

מועדון הלקוחות של סורנטו

השותפים שלנו

מנטה מגזין לוגו
ריגמן מכללה לוגו
FRUIT AND VEG LOGO
מלון נחשולים לוגו
INHALE EXHALE LOGO
לוגו ערוגות

נישאר בקשר?

השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים