דמיינו עצמכם שכובים פרושים בהרפיה מלאה לאחר תרגול יוגה מעמיק.
עצי הקוקוס הגבוהים סוככים עליכם וברקע קולות הגלים המתנפצים אל החוף, כשציוצי הציפורים ושאר רחשי הג'ונגל מלווים אותם.
שמיים מרהיבים בצבעים כתומים לקראת שקיעה וריחות קטורת עולים מהמנזר הקרוב.
אל תקומו מהחלום… פשוט הצטרפו אלינו!
סדנת יוגה בשילוב סאפ בסרי לנקה – אי טרופי מהמם לחופי האוקיינוס ההודי שתושביו ברובם בודהיסטים. הנופים משלבים חופים יפהפיים ומבודדים לצד ג'ונגלים, כפרים נידחים, עיירות שוקקות חיים, שווקים ומסעדות, מקדשים בודהיסטים, שמורות טבע, לגונות ומפרצים.

מהו הסאפ?
הסאפ (SUP – Stand Up Paddleboard) הנו גלשן רחב ויציב שהגלישה עליו נעשית בעמידה ובאמצעות משוט. החתירה הנה קלה ללמידה ואינה דורשת הכנה מוקדמת או נסיון.

השילוב בין היוגה לבין הסאפ הנו משמעותי מאוד למתרגל: החל במימד הפיזי – חיזוק הליבה, תרגול מתוך נשימה, הרפיית המאמץ והשתרשות ועד לתרגול מדיטטיבי עמוק – כל אלו שזורים בתרגול היוגי וכן בחתירה ובגלישה על הסאפ.
התרגול על הסאפ מוסיף מימד חדש, אולי אפילו מדייק ליוגה, שיאפשר למתרגלים ותיקים וחדשים כאחד לבחון את התרגול שלהם על "קרקע" חדשה על כל המשתמע מכך.

הסדנא תכלול שיעורי יוגה ומדיטציה יומיים בהדרכת מורה ישראלית מנוסה באתרים אקזוטיים ומעוררי השראה, שיעורי חתירה על סאפ וטיולי חתירה בלגונות ובמפרצים שלווים לחופי האוקיינוס ובתוך הג'ונגל, משולבים בתרגול יוגה על הסאפ, וכן טיולים רגליים באיזור והרצאות בנושאי גוף נפש.


  • טיסות הלוך ושוב לקולומבו – סרי לנקה
  • העברות מהשדה למלון וחזרה
  • 7 לילות בחדר זוגי על חצי פנסיון
  • שיעורי יוגה יומיים, סדנאות ופעילויות נוספות
  • חתירות סאפ באגמים, בנהרות ובים בשילוב תרגול יוגה על סאפ
  • מדריכת יוגה ומדריך סאפ דוברי עברית מהארץ

המחיר אינו כולל:

  • הוצאות אישיות
  • ביטוח רפואי ומטען
  • טיפ למדריכים הישראלים והמקומיים
  • ויזה (במידת הצורך)
  • טיול ספארי \ שייט עם צפייה בלווייתנים
  • כל מה שאינו מופיע ב"מחיר כולל"

הערות:

  • מספר המקומות מוגבל
  • הטיול מותנה במינימום 10 נרשמים
  • סורנטו תיירות ונופש שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים במהלך החופשה
  • כל תוספת עתידית במחירי היטל הדלק שתחול עד יום הכרטוס, תגבה התוספת מהלקוח
  • דרכון הנוסע חייב להיות בתוקף של למעלה מחצי שנה מיום הנסיעה
  • על הנוסע לוודא כי ברשותו ויזה ליעד (במידת הצורך)
  • על הנוסע לוודא כי ברשותו ביטוח בתוקף
  • ייתכנו שינויים מסיבות שאין למארגן שליטה עליהן

המחיר:

** מחיר מיוחד למקדימים** 2,230 $ לאדם בחדר זוגי עד 15.7.19
הצטרפות ברגע האחרון על בסיס מקום פנוי 2,900 $ לאדם בחדר זוגי, מ- 4.8.19 עד יציאת הסדנה

**חבר מביא חבר – 50 $ לכל משתתף**

תוספת עבור חדר יחיד: 200 $

דמי ביטול:

מרגע ביצוע ההזמנה עד 60 ימי עבודה לפני היציאה – 250 $ דמי ביטול לנוסע
מ-59 ימי עבודה עד 30 ימי עבודה לפני היציאה – 500 $ דמי דיטול לנוסע
מ-29 ימי עבודה עד 14 ימי עבודה לפני היציאה – 80% מערך ההזמנה
מ-13 ימי עבודה עד מועד היציאה וכןNO SHOW אי הגעה – 100% מערך ההזמנה

** דמי הביטול עלולים להשתנות בהתאם לתנאי כרטיס הטיסה

 


    נשמע מעניין?
    השאירו פרטים לשיחת היכרות







    • דרום סרי לנקה
    • סינהלית
    • 13:37 (GMT 5.5)
    • LKR
    • D | M

    מלון מקסים וביתי על הים בטנגלה, דרום סרי לנקה – הליכה קצרה בתוך ג'ונגל פראי אל חוף ים בו מים צלולים ושקט אינסופי בחלק הדרומי של האי. אווירה רגועה, חופים בתוליים, מקום מושלם לתרגל יוגה ולחתור על סאפ, שנורקלים בריפים המדהימים ואוכל מקומי טעים.

    במרחק הליכה של מספר דקות מהחוף היפהפה אמן (Aman) ממוקם המלון אשר מכל מגוון חדריו ישנו נוף מרהיב אל עבר הים. במלון תוכלו להנות מגינה, טרסה, מסעדה המגישה אוכל מקומי טעים ומיוחד באחד היעדים הכי מרגשים שלנו.

    תוכלו לחוות תרגולי יוגה בזריחה ובשקיעה אל מול הנוף בחדר תרגול מאובזר ונעים, או לפנק את הגוף והנפש במגוון רחב של טיפולים ועיסויים מעמיקים בטכניקות שונות מרחבי העולם וכמובן בטיפולי איורוודה שונים.

    חדרים:

    במלון 5 חדרים/סוויטות בלבד. אשר מספקות את כל מה שכל אחד מאיתנו צריך ברמות שונות של פינוק.

    מיני סוויטה:

    2 חדרי מיני סוויטה בגודל 50 מטר כוללות מרפסת של 10 מטר שצופה לנוף עוצר נשימה של האוקיאנוס. בחדר יש מייבש שיער, חיבור לאינטרנט ויכול להכיל עד 2 אנשים.

    סוויטה פנורמית:

    לשהייה מושלמת של 2-3 אנשים. חדר יפהפה בגודל של 68 מ"ר ובנוסף מרפסת פרטית גדולה של 20 מ"ר בה ניתן לשבת ולהתפעל מנוף של חולות הזהב והמים הכחולים של האוקיאנוס.

    סוויטה משפחתית:

    זמן משפחתי איכותי בסוויטה מדהימה בגודל של 76 מ"ר בתוספת של 12 מטר מרפסת בעלת נוף מושלם הרבה מקום לילדים ולמבוגרים הן בסוויטה והן במרפסת.

    הבית הקטן:

    באווירה פרטית וייחודית תפגשו בית קטן בגן עדן. 35 מ"ר, בית מרווח עם מרפסת של 12 מ"ר הצמודה לגינה יפהפייה המצוידת במטבח לבישול עצמי. בית נופש מושלם עבור זוג שמחפש לבלות זמן איכות וליהנות ממגוון הפעילויות שיש לטנגלה להציע.

    מסעדה:

    המסעדה הממוקמת במלון ידועה בטריות מוצריה ומאכליה. התפריט משלב אלמנטים מן הגינה והאוקיאנוס בסביבת המלון ומשתנה מידי יום בהתאם.
    חוויה מענגת מובטחת. בכל בוקר השף מציע תפריט שונה המבוסס על התוצרת הטרייה שמגיעה למלון, טעם מקורי, תבלינים טריים ורעננות בכל ארוחה.
    פירות הים מגיעים למלון מהשוק המקומי בטנגלה והדגים הטריים מן הכפרים הסמוכים.

     

     


    אורית ויינר

    לעולם היוגה נחשפתי לראשונה בשנת 1995 כשהתגוררתי בניו יורק למדתי ממיטב המורים המערביים ריצ'רד פרימן, שיווה ריי שלמדו ישירות מהמאסטרים הגדולים שחיו אז בהודו.. מה שהוביל אותי כמה שנים לאחר מכן למסע של חקירה ולימוד מהמקום ממנו היוגה הגיע הודו..שם בנוסף למורים שמהם למדתי העמקתי בלימודי מדיטציית ויפאסאנה .
    במשך השנים הוכשרתי במספר קורסי מורים : האתה יוגה ויניסה- ארגון יוגה אליאנס בניו יורק, יוגה לנשים בהריון- ארגון מורי היוגה בישראל, קורס מורים איינגר יוגה נווה צדק תל אביב. קורסי לימוד מרוכזים עם שיווה ריי בלונדון ובסנטוריני יוון. לימודי בודהיזם בעמותת תובנה.
    אופי התרגול- אני מלמדת ויניאסה יוגה דגש על נשימה, ישורת, הקשבה, התבוננות ומודעות פנימית, ריכוז והרפיה, התרגול בשבילי הוא מן תהליך- מסע אינטימי אורגני לעבר איחוד ושקט פנימי של הגוף והנפש – ריקוד בין הצורה לחופש, בין מסורת לחידושים ויצירתיות ובין ההרגל לשינוי.
    כיום אני מלמדת שיעורי יוגה וסדנאות יום בקבוצות ובאופן פרטי באזור ת"א ומובילה סופי שבוע של יוגה ומדיטציה במדבר.
    היוגה עבורי היא השראה, הודיה וכלי אשר מביא איזון רחב יותר בחיוניות זרימת חיי, מביאה לסיפוק בנשמה, תשוקה חמלה ואהבה בלב -את זה תמיד אשתף עם כול הסובבים אותי

    זאב בוצר

    באחד ממעבריו בין משרות הייטק בכירות, גילה זאב את עולם הים ואיתו את גלשן הסאפ. תחילה את החתירה, כדרך חדשה לשמור על הכושר ובהמשך את הגלישה.

    יחד עם ביתו נועה, הוא מדריך בשש השנים האחרונות קבוצות חתירה וגלישה למבוגרים, במסגרתן הוא מלווה עשרות אנשים בשלב הראשון והמרגש של ההיכרות עם עולם הים והסאפ.
    החיבור לאנשים, הסיפוק מלהיות חלק משמעותי ותומך בדרכם החדשה ושותף לרגעי אושר ואתגר, הם שהביאו אותו בסופו של דבר לעזוב את עולם ההייטק לטובת הדרכת הסאפ וחשיפתו לכמה שיותר אנשים חדשים.

    זאב מדריך קבוצות חתירה קבועות בארץ, מתחרה בתחרויות חתירה בישראל ובחו"ל, גולש וחותר להנאתו ברחבי העולם יחד עם אשתו וילדיו שחולקים את אהבתם לים ולגלישה.


    יום רביעי, 21 באוגוסט

    ננחת השכם בבוקר ונגיע למלון מעט לפני הצהריים. נתמקם בחדרים וניקח לעצמנו מעט זמן למנוחה. אחר הצהריים נערוך מעגל פתיחה ושיחת היכרות ומשם נמשיך לתרגול הערב אשר יתמקד בשחרור עמוק מהטיסה והמסע הנה ולאחריו ארוחת ערב

    יום חמישי, 22 באוגוסט

    נתעורר במלון הקסום לתרגול הבוקר הראשון שלנו, בו נשים דגש על תרגול רך של נשימה ותנועה להפגת מתחים והכנה לבאות.
    בשעות אחר הצהריים והערב נכיר לראשונה את הסאפ בלגונה הסמוכה למלון ונתרגל את צעדינו הראשונים עליו

    יום שישי, 23 באוגוסט

    נצא לטיול בוקר מוקדם בג'ונגל המקיף אותנו, נגיע לחוף יפהפה ושם נערוך את תרגול הבוקר, בו נתמקד בפתיחת מפרקי כתפיים ושחרור הגב והחזה – מרכז הלב. פתיחות זו תסיע לנו בהמשך בחתירה על הסאפ ובכלל.
    לאחר מכן נמשיך לארוחת בוקר ונהנה מזמן חופשי ומבילוי בטבע המופלא הסובב אותנו. אחר הצהריים ניסע ללגונה יפהפייה, המוקפת בעצי מונגרובים, נחתור לאורכה, נפגוש בדייגים העובדים בה ונמשיך לתוך הנהר הזורם ממנה לכוון הים. נקנח בארוחת ערב על אחד החופים היפים ביותר באיזור

    יום שבת, 24 באוגוסט

    נתחיל את הבוקר בחתירה בים לעבר מפרץ שקט ונחבא, שם נערוך את תרגול הבוקר שיתמקד בפתיחת מפרקי אגן. האגן משפיע על היציבה, יוצר בסיס רחב ונותן תמיכה לעמוד השדרה המתחבר אליו. התרגול יביא לתנועתיות רבה יותר של הגוף.
    בערב נתכנס למדיטציית ויפאסנה.
    ויפאסנה היא שיטת מדיטציה עתיקה שנתגלתה בהודו לפני יותר מ-2,500 שנה. פירוש המילה ויפאסנה הוא “לראות את הדברים כפי שהם באמת”. ויפאסנה עוזרת לאדם להבחין בצורה ברורה וחווייתית בכל המתרחש בנפשו, להבין לעומק את מקור הסבל ולהשריש אותו
    בלילה נצא לצפות בצבות הים העולות על החוף להטיל את ביציהן. מחזה מרהיב ובלתי נשכח!

    יום ראשון , 25 באוגוסט

    השכם בבוקר, נצא לטיפוס אל ה Rock Temple, שם נתרגל Vinyasa slow flow –
    תרגול יצירתי פתוח שכולו הקשבה פנימה למקום בו אנו נמצאים ברגע הנתון.
    בצהריים נצא לשוק יום ראשון בעיירה Tangalle הסמוכה הידוע בפירות ובתבלינים שלו, ובערב נרד לחוף השקט, מתחת לעצי הקוקוס שם נאכל את ארוחת הערב מסביב למדורה

    יום שני, 26 באוגוסט

    נצא בבוקר לחתירה במפרץ השקט ונתרגל יוגה על גלשני הסאפ, אשר יוסיפו מימד חדש ושונה לתרגול המוכר שלנו. עולם המים מפגיש ומציף את עולמנו הרגשי. כשתרגול היוגה משולב, אלמנט המים מקבל רובד עמוק ומועצם של חקירה עצמית והתבוננות פנימה. הדינאמיות והאינסופיות של הים מובילים לתחושה של חוסר שליטה ופחד אל מול הלא נודע והקרקע הלא יציבה. אנו פוגשים את עצמנו כפי שאנחנו כרגע. בסיטואציה הזו נעמוד בפני האתגר שבשחרור הצורך בשליטה ושחרור הנוקשות והדריכות.
    בערב נתכנס לניקוי צ'אקרות. צ׳אקרה – גלגל אנרגטי – הצ’אקרות נמצאות תמיד בתנועה, ברטט מסוים, ואותו רטט הוא זה הקולט או הפולט את האנרגיה שמגיעה אלינו ויוצאת מאיתנו. הרטט של הצ’אקרות הוא הקובע את כמות האנרגיה שהצ’אקרות יכולות לקבל מהיקום, מהטבע, מאנשים או מחפצים. דרך הצ’אקרות מתועלות האנרגיות, מצ’קרת השורש ועד לצ’אקרת הכתר. התדרים המותמרים עוברים דרך הגופים העדינים אל הגוף הפיזי, והם נתפסים על-ידנו כתחושות, רגשות, ומחשבות. אותם תדרים, אנרגיות, או כמו שמכנים זאת צ’י, פראנה, או אנרגית החיים, הינם בעלי חשיבות לחיינו ולבריאותנו הנפשית, הרוחנית והפיזית.

    יום שלישי , 27 באוגוסט

    יום חופשי, אותו נוכל לנצל למנוחה על החוף, לטיול בכפר הסמוך, לקריאת ספר … או לפעילות אחרת (בתשלום נוסף) כגון טיולי ספארי, שייט צפייה בלוויתנים וטיפוליי אירוודה

    יום רביעי, 28 באוגוסט

    בבוקר נצא לטיול בשמורת ציפורים יפהפייה. נשוט באגם, נעגון ליד אחד האיים שבו ונתרגל יוגה על חופו.
    לאחר ארוחת הערב נתכנס לשיח על הפילוסופיה של היוגה – שמונת השלבים מאסנה – תנוחה לנירוונה – אושר עילאי, או לחילופין על הבודהיזם בסרי לנקה

    יום חמישי, 29 באוגוסט

    תרגול בוקר – סשן ויניאסה – רכות, תנועה, זרימה, ההקשבה והתבוננות הם העקרונות שעליהן מתבססת הויניאסה יוגה במהותה. משם נמשיך לארוחת הבוקר ולזמן חופשי למנוחה ולהנאה.
    לפנות ערב נצא לחתירה קצרה בשקיעה, ולאחר ארוחת הערב נתכנס למעגל סיום- שיחת סיכום קצרה על מה שעברנו, איך הרגשנו, איזה חוויות מיוחדות חווינו ומה ניקח איתנו הלאה לחיינו

    יום שישי, 30 באוגוסט

    בוקר אחרון אשר מביא איתו תחושות רבות וחדשות…
    נצא מוקדם לכיוון שדה התעופה בדרכנו חזרה ארצה

      נשמע מעניין?
      השאירו פרטים לשיחת היכרות







      סדנת יוגה בשילוב סאפ בסרי לנקה
      לאן? סרי לנקה - דרום סרי לנקה
      מתי?
      20-28.8.19
      מספר לילות
      7 לילות
      מה?
      יוגה, גלישה
      עם?
      אורית ויינר, זאב בוצר
      2,230 $
      vegan icon
      לחץ\י להורדת טופס הרשמה »

      חופשות מומלצות בסרי לנקה:

      מועדון הלקוחות של סורנטו

      השותפים שלנו

      מנטה מגזין לוגו
      ריגמן מכללה לוגו
      FRUIT AND VEG LOGO
      מלון נחשולים לוגו
      INHALE EXHALE LOGO
      לוגו ערוגות

      נישאר בקשר?

      השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים