פילאטיס הוא אחד מסוגי האימון הותיקים והמוכרים העובדים על חיזוק שרירי ליבה, גמישות, עיצוב וחיטוב הגוף. היום הפילאטיס נמצא ממש במרכז הבמה, מבוקש מאוד ורבים מתאמנים בשיטה הזאת.

לא סתם הפילאטיס הפכה להיות שיטה כה פופולארית. היא נמצאה כמתאימה לרבים בקשת רחבה של גילאים ורמות כושר. היא מתאימה מאוד לאלה שאוהבים להתאמן באווירה רגועה ולא קצבית מדי, אך לגמרי לא מוותרים לעצמם ורוצים להרגיש שגופם עובד, במיוחד אזורים ושרירים שאורח החיים המודרני לא עושה עימם חסד כמו שרירי הגב.

אנו בחברת סורנטו מציעים חופשות פילאטיס בארץ ובחו"ל במגוון מקומות ונופים תוך אפשרות לשילוב שיטות אימון נוספות.

יתרונותיו הרבים של הפילאטיס

נשימה נכונה בה גופנו מקבל כמות אוויר מקסימלית, ריכוז ומודעות, עבודה על יציבה נכונה, ייצוב הגוף לצד עיצוב, שיווי משקל והפעלת שרירי ליבה עמוקים שביום יום אנו לא לגמרי מודעים לקיומם.

אלה הם רק חלק מיתרונות הפילאטיס. סוד הקסם של הפילאטיס הוא אינו חזרות רבות על כל תרגיל אלא להיפך- התמקדות רבה בכל תנועה ותנועה. ביצוע התנועה בקצב המחייב עבודה מאמצת יותר של השריר. רבים המתחילים להתאמן בפילאטיס לא מאמינים עד כמה כיווץ שרירי הבטן תוך נשיפה בזמן מאמץ מהווה מנוף נוסף לביצוע התנועה בצורה איכותית וקלה יותר.

מעבר לעקרונות העבודה המשמעותית של הפילאטיס, האווירה הרגועה משחררת ונותנת תחושה תרפויטית ממש. אבל שוב, ואנו מדגישים- לא על חשבון עבודה ומאמץ של השרירים.

למה בעצם חופשת פילאטיס ולא אימון בקאנטרי?

כיוון שפילאטיס התגלתה כשיטת אימון עם יתרונות רבים, היא הפכה למבוקשת, ועם הביקוש גם גדל ההיצע. בכל קאנטרי שמציע מגוון אימונים ניתן למצוא גם פילאטיס. אפילו במתנ"ס בו הילד רשום לחוג כזה או אחר יש גם חוג פילאטיס. אז למה להרחיק ולהירשם לחופשת פילאטיס? כמה סיבות:

  • החופשה אינה במקום אלא בנוסף: בתור חברה המודעת היטב לחשיבות התנועה היומיומית ואימוץ אורח החיים הבריא כשגרה, אנו לא מציעים את חופשת הפילאטיס כתחליף לחוג. להיפך: החוג המיועד לשגרת היומיום והחופשה כחלק מהשגרה הרחבה יותר הם שילוב מנצח.
  • לצרף לפילאטיס נופים נפלאים: חופשת פילאטיס מתקיימת במקומות שונים עם נופים ואווירה שונה. המשותף לכולם: מקומות עם מרחב סביבם, מקומות בהם תראו הרבה כחול, של שמיים,ים או שניהם וגם ירוק. הנופים מרחיבים את הנשמה, נותנים לנו לנשום אוויר נקי וכל המערכות עובדות טוב יותר. כך גם אימון הפילאטיס עצמו בעל אפקט משמעותי יותר.
  • מגוון פעילויות לצד הפילאטיס: בכל חופשת פילאטיס שתבחרו ישנם אלמנטים נוספים. ישנן חופשות של פילאטיס ויוגה יחד, חופשות פילאטיס ופיטנס, פילאטיס יחד עם ספא מפנק ושלל טיפולים או טיולים בטבע, חתירה בסירה, אופניים ועוד. חופשת פילאטיס היא קודם כל חופשה על כל המשתמע מכך. צרפו אל החופשה את הפילאטיס וקבלו שילוב נפלא שיעשה לכם ריסטארט של ממש בכל המישורים: פיזי, מנטלי ונפשי.
  • פילאטיס באזור המתאים לכם: אנו מציעים חופשות פילאטיס במגוון מקומות בהתאם לאזורים המועדפים עליכם וגם בהתאם לתקציב. מחופשות פילאטיס ניתן ליהנות גם בארץ, בין אם ברמת הגולן הקסומה ממש מעל הכנרת ובין אם בנחשולים, צמוד לאחד מחופי הים היפים שיש לנו. אם בחרתם להגיע לחופשה במטוס, גם כאן האופציות רבות: קפריסין, יוון באזורים שונים, בולגריה באווירה הררית וקרירה יותר, פורטוגל ועוד.
  • ליצור מהחופשה וגם מהפילאטיס חוויה בלתי נשכחת: כל האלמנטים מהם מורכבת חופשת פילאטיס של סורנטו הופכים את החופשה למושלמת: התנאים המפנקים, הים, הבריכה, הספא, הנופים והטיולים וכמובן אימוני הפילאטיס עם יוגה או פיטנס ומעבר לכל- האנשים: הצוות המקסים שעומד תמיד לרשותכם החברים לחופשה שתוך מספר ימים יהפכו לחברים וחברות קרובים שיתנו לכם תחושה שתמיד הכרתם.

מועדון הלקוחות של סורנטו

השותפים שלנו

מנטה מגזין לוגו
ריגמן מכללה לוגו
FRUIT AND VEG LOGO
מלון נחשולים לוגו
INHALE EXHALE LOGO
לוגו ערוגות

נישאר בקשר?

השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים