אתם חושבים על טיול אופניים באירופה? תפסיקו לחשוב והפכו את זה למציאות, זה יהיה הכיף הגדול של החיים שלכם, אנחנו מבטיחים. לא יודעים מה זה בדיוק? זה טיול המשלב רכיבה על אופניים וקמפינג, עם רכיבה במסלול שבו תבחרו. זה פשוט טיול על אופניים למרחקים ארוכים במשך כמה שבועות עד כמה חודשים. קיימות מאה סיבות לקחת את האופניים ומפה ולצאת לדרך לטיול אופניים באירופה.

אספנו בשבילכם כמה סיבות מעולות:

  • זה יחזיר לכם את האמון באנושות זה נשמע קצת מצחיק, אבל אתם תפגשו אנשים מדהימים בדרך. אתם בטוח תמצאו את עצמכם בבעיה או שתיים ותצטרכו עזרה. ומשום מקום, כל מיני אנשים טובים יבואו ויצילו אתכם, יזמינו אתכם הביתה לארוחת ערב, למסעדות, או שסתם יעצרו בצד הדרך ויעזרו לכם במה שזה לא יהיה שתצטרכו.
  • טיול אופניים באירופה מתאים לכולם! כל אחד יכול לעשות את זה, באמת. צעירים ומבוגרים, רוכבים מנוסים ומתחילים. כל אחד יכול לקחת אופניים ולהתחיל לפדל. זו תהיה אחת מהחוויות היותר מתגמלות שתחוו בחיים שלכם, בטח עם סורנטו.
  • טיול אופניים באירופה יגרום לכם לזוז לאט זה יהיה נהדר. כיום, בחיים הלחוצים והמהירים שלנו, אנחנו בדרך כלל לא מספיק לוקחים את הזמן לחקור את מה שקורה מסביבנו. אולי כדאי לנו לעצור בעיירה קטנה ומעניינת, אולי עברנו ליד שוק איכרים צבעוני. טיולי אופניים מחברים אתכם למקומות ולאנשים באופן שאינו אפשרי בכל דרך טיול אחרת. הטיול על האופניים יגרום  לכם לשים לב לפרטים. זה לא כמו מכונית, אי אפשר פשוט לעבור מעיר לעיר תוך זמן קצר. הטיול האיטי יעזור לכם ללמוד לנשום ולהירגע. במקביל, תוכלו לסיים את היום בספא מרגיע ממש כמו במהלך חופשת ספא באתרים מפנקים באירופה או באמבטיית קצף נעימה בבית מלון מפנק, ותדעו שהרווחתם את הפינוק ביושר!
  • תוכלו לשחק על האופניים שלכם – כל יום! הרכיבה עצמה היא כיף אחד גדול שלא נגמר. אז קפצו על האופניים וחזרו לכיף הזה מהילדות.
  • רכיבה, אוכל וקמפינג נשמע פשוט, נכון? המחשבה היחידה היא לאן לרכוב מחר. זה מאוד משחרר לא לדאוג לשום דבר אחר חוץ מהרכיבה וההנאה. גם ספורט מאומץ יכול לתת את אותה תחושת רוגע והנאה כמו סדנת יוגה, למשל. כדי להפיק את ההנאה הזאת, אתם רק צריכים להתרכז בהווה ובהנאה של הרגע הזה. כל שאר הדברים הטריויאליים של היום יום מתגמדים כאשר כל החיים שלכם בנויים מרכיבה על אופניים ומציאת מקום לקמפינג. כאשר אתם מגיעים לקמפינג אפשר לנוח ולהתבונן על הכוכבים מלמעלה, לפעמים בין ההרים, ולהבין כמה הכל פשוט ומקסים.

טיול אופניים באירופה יכול ממש לשנות את תפיסת העולם שלכם. הטיול יעזור לכם להאט את הקצב, להתחבר לעצמכם ולסביבה שלכם ולחוות הרפתקאות מדהימות שאנשים רק חולמים עליהן. אם אתם רוצים לצאת לטיול מדהים שתמיד תוכלו להיזכר בו ולחייך, ואפילו יתרום לבריאות שלכם בצורה הכי כיפית שניתן לדמיין, נקו את האבק מהאופניים שלכם וצאו לדרך!

 

טיול אופניים באירופה

 

דברים חשובים שלא כדאי לכם לשכוח לקחת לטיול האופניים שלכם:

כאשר אורזים לפני טיול אופניים באירופה, בדרך כלל מתמקדים בחפצים הבסיסיים (כלים, אוהל, שק שינה, ציוד לאוכל, בגדים וכו'). אנחנו מצאנו כמה פריטים שהרבה מהאנשים לא חושבים עליהם, שקל מאוד לשכוח, אבל שיכולים מאוד לעזור לכם.

  1. קרם הגנה – הסיכון הברור שקיים בלשכוח קרם הגנה הוא להישרף מהשמש. זה מוביל לאי נוחות בימים הבאים ויכול גם להוביל לבעיות בעור בהמשך. שלא לדבר על קו השיזוף המעצבן… קרם ההגנה יכול גם לעזור לעור שלכם לא להתייבש. אנחנו ממליצים על קרם הגנה בנוסחא המיוחדת לספורטאים, שעמידה במיוחד לזיעה.
  2. שקיות פלסטיק – תמיד כדאי שיהיו לכם כמה שקיות פלסטיק  קטנות כדי לעזור לשמור על חפצים מסוימים יבשים או פשוט שיהיו מופרדים מהדברים האחרים.
  3. נייר טואלט – אפילו אם יש מלא שירותים בדרך עם מלא נייר טואלט, תמיד טוב שיהיה לכם כמה גלילים עליהם, לכל מקרה שלא יהיה.
  4. צעיף מכותנה – הוא יכול לכסות את הראש שלכם כשקר, לכסות את הפה והאף במקרים של אבק, ואפשר לנקות איתו את אוהל ואת האופניים כשיורד גשם. אלו רק כמה פריטים שחשבנו שאולי תשכחו לקחת וכדאי שתזכרו. לכל אחד יש רשימה קצת שונה, ואין כאן נכון או לא נכון, רק הרבה רעיונות שכדאי שנחלוק אחד עם השני.

מה כדאי לבדוק לפני טיול אופניים באירופה?

  • האם אני מספיק בכושר? יכול להיות שאתם ממש רוצים לצאת לטיול אופניים באירופה אבל לא בטוחים אם אתם מספיק בכושר. החדשות הטובות הן שאתם לא חייבים להיות בכושר מטורף כדי ליהנות מרכיבה על אופניים בחו"ל, אך כדאי לכם להשקיע קצת זמן באימונים לפני שתצאו לטיול האופניים שלכם. הכי חשוב להיות מציאותיים לגבי היכולת שלכם והיעדים אותם תרצו להשיג. אנחנו ממליצים לחזק את עצמכם על ידי רכיבת אותו מרחק שתרצו לרכוב ביום יחד עם המשקל שאותו אתם מתכוונים לסחוב איתכם. אחת מההנאות הגדולות של טיולי אופניים היא לראות כמה אנחנו משתפרים תוך כדי הטיול.
  • כמה כדאי לי לרכוב ביום? זה כמובן משתנה בהתאם לכושר, למטרות שלכם ולסגנון הטיול אותו תבחרו וכמובן לדרך עצמה ולמזג האוויר. בן אדם מבוגר ממוצע בכושר בינוני הסוחב איתו פחות מ-40 ק"ג יכול לצפות לרכוב ממוצע של 100 ק"מ ביום על הכביש.

מקווים שקצת עזרנו ושגרמנו לכם לא רק לחלום אלא גם להתחיל לתכנן בכיף חופשת אופניים. בהצלחה!

מועדון הלקוחות של סורנטו

השותפים שלנו

מנטה מגזין לוגו
ריגמן מכללה לוגו
FRUIT AND VEG LOGO
מלון נחשולים לוגו
INHALE EXHALE LOGO
לוגו ערוגות

נישאר בקשר?

השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים