ככל שאנו מתבגרים יותר, גופנו צובר יותר חומרים שאינם בריאים לנו. אותם חומרים מגיעים אלינו באמצעות מזון לא בריא שאנו אוכלים, אוויר לא נקי שאנו נושמים, שימוש בחומרי ניקוי ואף מוצרי טיפוח המכילים חומרים כימיים, חשיפה לקרינה ומינימום תנועה או רגיעה אמיתית. ניקוי רעלים מהגוף הוא פעולה שהגוף יודע היטב לבצע בעצמו. עם זאת, אורח החיים שאנו חיים מקשה עליו להצליח בכך. חופשות וסדנאות ניקוי רעלים נועדו לתת לו רוח גבית משמעותית.

ניקוי רעלים מהגוף באמצעות יצירת איזון

סוד הקסם של ניקוי רעלים מהגוף הוא יצירת איזון בין תהליכים שנעשים בו, למשל איזון בין חומרים שהגוף סופג לבין כאלה שהגוף פולט. כאשר יש איזון בין הכנסת חומרים להוצאתם, הגוף יכול בקלות רבה יותר להתמודד עם החומרים שאינם טובים לו ולפלוט אותם החוצה. נשימה טובה מצד אחד והזעה בעקבות תנועה או בדרך אחרת כמו סאונה למשל יסייעו לגוף לפלוט רעלים. זאת לצד פעולת מערכת העיכול והמעיים, שתתבצע טוב יותר אם גם נכניס לגוף באכילה חומרים שטובים לו ומספקים אנרגיה מבלי להעביד קשה את מערכת העיכול.

כיצד נעזור לגוף ליצור את האיזון?

כאמור, איזון יווצר אם נשים לב מה אנו מכניסים לגופנו וגם נעודד הוצאת חומרים שפחות טובים לנו:

  • תזונה בריאה וטובה: להכניס רק מוצרי מזון שמיטיבים איתנו. להגדיל משמעותית את כמותם של פירות וירקות משלל סוגים, רצוי כמה שפחות לאחר חימום אלא חיים (raw), ירקות עליים כמו מנגולד, תרד, פטרוזיליה, קטניות- רצוי מונבטות, שומנים טבעיים כמו אגוזים מיניהם, אבוקדו, שמן זית. במקביל להכנסת תזונה בריאה להוציא מהתפריט תזונה שאינה בריאה כמו סוכר לבן, קמח לבן, מזון מעובד, ממתיקים מלאכותיים, קפאין.
  • מנוחה ורגיעה: אנו נוטים לחשוב שבמצב מנוחה אנו "מכבים" את גופנו והוא נח באופן מלא. הדברים אינם כך. במצב מנוחה גופנו עובד ומבצע פעולות שהוא מתקשה לבצע כשאנו בערות מלאה כמו ניקוי רעלים ופעולות פנימיות נוספות. מנוחה טובה, במיוחד באווירה המעודדת רגיעה תיתן רוח גבית לגוף לבצע את עבודת המערכות בצורה טובה יותר. המנוחה היא לא רק גופנית אלא גם מנטלית, באמצעות מדיטציה למשל
  • פעילות ותנועה: פעילות גופנית מחזקת את השרירים, מגבירה את זרימת הדם החיונית מאוד לניקוי הגוף מרעלים, גורמת לגוף להפריש רעלים בעזרת הזעה או נשימה אם זו פעילות אירובית. מומלץ לשלב בין פעילות אירובית לאן אירובית.
  • נשימה נכונה של אויר נקי: נשימה היא אמנם פעולה אוטומטית שהגוף מבצע בצורה לא מודעת, אך לנשימה מודעת ישנה משמעות רבה. נשימה נכונה תיצור תחלופת אויר טובה יותר. בפעילות כמו יוגה למשל מושם דגש רב על נשימות. אם הנשימה המודעת נעשית בחוץ באוויר צח יש לה ערך מוסף רב.
  • שימוש בחומרי טיפוח בריאים והימנעות מקרינה: חומרי טיפוח סטנדרטיים אינם בהכרח מיטיבים עם העור ועם הגוף אלא מסוגלים בהחלט לגרום להיפך. לכן שימוש בחומרים טבעיים ובריאים מצריכים פחות ניקוי רעלים ומזינים את העור והגוף. הימנעות מקרינה למשך זמן ככל האפשר מיטיבה אף היא ומונעת אי סדר רב שנוצר בגוף כשהוא חשוף לקרינה.

SVETI SPA מלון בולגריה טיפול ספא אישה

סדנאות וחופשות ניקוי רעלים של סורנטו – לעזור לגוף וגם לנפש להתנקות

בסדנאות וגם חופשות ניקוי רעלים שאנו בסורנטו מציעים לכם כל עקרונות ניקוי הרעלים מהווים חלק משמעותי בחופשה או בסדנה. עם זאת, דבר נוסף עומד לנגד עינינו והוא התחושה הטובה, ההנאה מכל רגע. לכן אנו מקפידים לתכנן את החופשות כך שהנאה היא חלק בלתי נפרד מהן. ההנאה אינה רק תוצאה של ניקוי רעלים מהגוף עצמו, שגורם, מבלי שנדע למה או נשים לכך ממש לב, לאנרגיות רבות יותר, חיוניות וכמו אבן שירדה מהלב. אנו רואים בחופשות אלה נופש לכל דבר. נופים, פעילות מהנה, טיולים בטבע ופינוק בספא- כל אלה הן אפשרויות וכל אחד בוחר את השילוב המתאים לו ביותר, כי חופשת ניקוי רעלים מהגוף של סורנטו היא קודם כל חופשה. ניקוי הרעלים הוא חלק מהותי אך לא יחיד. אצלנו הסיפוק הפיזי, המנטלי והרגשי הם אחד.

מועדון הלקוחות של סורנטו

השותפים שלנו

מנטה מגזין לוגו
ריגמן מכללה לוגו
FRUIT AND VEG LOGO
מלון נחשולים לוגו
INHALE EXHALE LOGO
לוגו ערוגות

נישאר בקשר?

השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים