סדנת יוגה הפכה לאחד מסוגי הפעילות הגופנית האהובים והמבוקשים ביותר. אין צורך במתקנים מסובכים על מנת לתרגל יוגה. כל מה שצריך הוא מזרון יוגה דק וכמובן אתכם. תרגול יוגה הוא זמין ונגיש לכולם. כל אחד יכול למצוא את רמת היוגה וגם את טכניקת התרגול המועדפת עליו.


מגוון רחב של תרגילים ותנוחות


ביוגה ישנו מגוון רחב של תרגילים, החל מהפשוטים והבסיסיים ביותר דרך תרגילים מורכבים הדורשים יותר גמישות, כוח, או שיווי משקל. היוגה למעשה אינה מורכבת מתרגילים בהם ישנה חזרה על פעולה אלא מתנוחות, אסאנות. יוגה מתחברת לטבע ובאסאנות ישנו חיקוי של בעלי חיים, צמחים, איתני הטבע ועוד. הדבר מביא לכך שגם ילדים מתחברים מאוד ליוגה וכך ניתן להפוך את תרגול היוגה לבילוי משפחתי, בין אם בבית, בחוף הים, בפארק או בסדנאות יוגה בארץ וגם במקומות קסומים בחו"ל.


היתרונות של תרגול יוגה


לא סתם הפכה היוגה לפעילות שהשתרשה עמוק אצלנו וגם ברחבי העולם. משיטת תרגול הודית הפכה היוגה לבינלאומית. זאת בזכות מגוון יתרונות שלה:
מורידה לחץ ומתחים: היוגה מפיגה לחץ ומתחים בזכות תיעול אנרגיה שמצטברת בגוף לעבודה על השרירים, הנשימה. היוגה מחייבת ריכוז בכל תנועה ותנוחה וכן ריכוז בנשימות. הריכוז מוריד את קצב הדופק ומחייב אותנו להיכנס למוד רגוע. הצורך בדיוק, בהרפיית שריר אחד וכיווץ שריר אחר מחבר את כל מערכות הגוף והנפש למערכת אחת שלמה.
שיפור כוח, סיבולת וגמישות: ישנם סגנונות שונים של יוגה המתמקדים ביכולות השונות במידה מוגברת או פחותה ישנן טכניקות אינטנסיביות יותר בהן ישנה עבודה רבה יותר על סיבולת. ישנן טכניקות המתמקדות בעבודה על כוח וכאלה שמתמקדות יותר במתיחות ובגמישות, אך בכל הטכניקות יש הכל מהכל
יציבה ושיווי משקל: בדומה לגמישות שהולכת ונעלמת עם הגיל, כך גם שיווי המשקל והיציבה שלנו בגיל מבוגר פוחת ביחס לגיל צעיר. היוגה עובדת מאוד על יציבה ושיווי משקל, מה שמשפיע מאוד על פעולות היומיום הפשוטוות ביותר.
• ניתן לגשת לתרגול יוגה בכל גיל ובכל מצב גופני המאפשר תנועה בסיסית ולהתקדם בהדרגה.


היתרונות של סדנת יוגה


כפי שציינו, יוגה ניתן לתרגל בכל מקום: בבית, בים, בחוג במתנ"ס. מהם היתרונות של סדנת יוגה בה נשתתף אחת לתקופה? קודם כל, סדנת יוגה לחלוטין לא באה להחליף את תרגול היוגה השגרתי, זאת ממש כפי שטיפול פנים אצל קוסמטיקאית לא יחליף שטיפת פנים או מריחת קרם לחות מדי יום. סדנת יוגה באה לתת ערך מוסף מעבר לתרגול היומיומי והרגיל. סדנת יוגה מתקיימת במקומות יפהפיים, מקומות שכבר ההגעה אליהם משחררת אתכם מלחצי היומיום ומכניסה אתכם למוד שונה לחלוטין. סדנאות יוגה נעשות עם מדריך והתרגול הוא יומיומי, לרוב גם פעמיים ביום או יותר, כך שהאפקט של התרגול הוא גדול. בסדנת יוגה אתם נמצאים כל כולכם בתוך היוגה או בפעילויות שישנן בסדנה. כל אלה מביאים לכך שאתם חוזרים הביתה עם כוחות מחודשים, אנרגיות רבות ויכולת להמשיך את התרגול היומיומי מנקודה מתקדמת יתר.

ובסדנאות היוגה של סורנטו זה לא הכל…


אנו בסורנטו חופשות בריאות הפכנו את סדנת היוגה לחופשת בריאות שלמה הכוללת מספר מרכיבים שהופכים את ימי החופשה לבלתי נשכחים. חופשות הבריאות מתקיימות כולן במלונות מקסימים באזורים יפהפיים, כפריים, הרריים או ליד הים עם אוויר נקי צלול, ללא ספק מרכיב חשוב בתרגול יוגה ונשימות. בחלק גדול מהמקומות ישנו גם ספא בו יוכלו המשתתפים ליהנות מבריכות שונות, טיפולים ושלל פינוקים.

ניתן גם לבחור סדנת יוגה המשלבת אלמנט נוסף כמו פילאטיס, תרגול מדיטציה, גלישה, ניקוי רעלים ותזונה ועוד. הסדנאות כוללות טיולים רגליים בסביבת המלון ואף באתרים מרוחקים יותר. כך אתם הופכים את סדנת היוגה לחופשה קסומה עם הרבה ערך מוסף מעבר לתרגול היוגה עצמו שהוא כמובן מטרה בפני עצמה.

מועדון הלקוחות של סורנטו

השותפים שלנו

מנטה מגזין לוגו
ריגמן מכללה לוגו
FRUIT AND VEG LOGO
מלון נחשולים לוגו
INHALE EXHALE LOGO
לוגו ערוגות

נישאר בקשר?

השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים