מסע מופלא של יוגה, פילאטיס ותרבות במרוקו.

 

בחג חנוכה הקרוב נצא למסע במרוקו החלומית ולכל אורך מסענו נתרגל יוגה ופילאטיס בהדרכתה של המורה הבכירה ליוגה ופילאטיס- אורית אופיר, שישמרו עלינו גמישים וחזקים לטיולים ויפתחו לנו את הלב לריחות, הצלילים והטעמים המיוחדים של מרוקו.

מסענו מתחיל באסווירה, עיר נמל תוססת לחופו של האוקיינוס האטלנטי שנשלטה לאורך השנים על ידי פורטוגזים, צרפתים וברברים וכולם השאירו בה את חותמם הייחודי, נתרגל לראשונה מול החוף ונעזור לגופנו להתאקלם לקראת המשך המסע..

נמשיך למרקש, "פריז של הסהרה"- כפי שכינה אותה וינסטון צ'רצ'יל, נסייר בעיר העתיקה מלאת הסמטאות והשווקים ובמרקש החדשה המודרנית והסואנת. נסתובב ברחובות "העיר האדומה" ושוק ג'מעה אל-פנא הידוע, בין מאות הרוכלים המקומיים וסחורתם הריחנית והטעימה ונלון בריאד– מבנה מסורתי לאירוח המעניק חווית אירוח אותנטית, קסומה ובעלת אופי המדגימה את הכנסת האורחים המרוקאית במיטבה. נתרגל ברחבת הריאד המרכזית- חלל מעוטר להתכנסות אורחים כשסביבנו הקירות המקושטים של הארכיטקטורה המרוקאית המסורתית.

לאחר מרקש, נצא לטיול בן יומיים בנופי מרוקו הפראיים, נבקר בקסבת איית-בן חדו נטייל בין הסמטאות הצרות, המגדלים ונקודות התצפית שעל החומות ונלון בעיר הסמוכה וואזאראת במלון אקולוגי ייחודי בו נתרגל שילוב של פילאטיס מגמיש ויוגה מחזקת כדי שנמשיך להחזיק באנרגיות גבוהות.

למחרת נשים פעמינו אל המדבר, לחווית אלף לילה ולילה אמיתית במדבר סהרה, נלון באוהלים מפנקים ומשודרגים ונחגוג בחפלה מרוקאית סביב המדורה עם ניגונים מסורתיים ומרימים,

נזכה לתרגל על הדיונות המשתנות תמיד- כמונו ונחווה שיעור יוגה של פעם בחיים במדבר המפורסם בעולם.

הצטרפו אלינו למסע מופלא של חווית אירוח מרוקאית לצד תרגול יוגה ופילאטיס היוצרים יחד חופשת בריאות הכי מיוחדת, חווייתית ובלתי נשכחת שתחוו!


  • טיסות הלוך ושוב למרוקו עם Ostrian airline
    • TLV – VIE   22/12  06:15-09:15
    • VIE – RAK   22/12  09:50-14:00
    • RAK – VIE  01/01  14:55-19:05
    • ׁׁׁVIE – TLV   01/01  20:25-00:50 +1
      *זמני הטיסות עלולים להשתנות ע"י חברת התעופה
  • לינה במלונות ע"ב חצי פנסיון
  • תחבורה ברכב ממוזג+נהג צמוד, להעברות וסיורים כנהוג במרוקו
  • מדריך מקומי בפעילויות הרלוונטיות
  •  מיסי נמל ודלק
  • ביקורים סיורים וכניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול
  • שיעורי יוגה ופילאטיס במהלך החופשה
  • סדנאות ופעילויות העשרה נוספות
  • סדנת בישול מרוקאי
  • סיור בשוק המרכזי של מרקש וברובע היהודי
  • סיור קניות במדינה – מרקש
  • שיעור גלישה
  •  מלווה קבוצה מצוות סורנטו ומדריכת יוגה ופילאטיס דוברי עברית מהארץ
  • מפגש קבוצה: הנוסעים מוזמנים למפגש קבוצה כשבוע לפני מועד יציאת הטיול. פרטי המפגש ימסרו טלפונית ע״י סורנטו

המחיר אינו כולל:

  • הוצאות אישיות
  • מס עירוני
  • ויזה למרוקו (50$)
  • ביטוח רפואי ומטען
  • טיפ למדריכים הישראלים והמקומיים
  • כל מה שאינו מופיע ב"מחיר כולל"

הערות:

  • מספר המקומות מוגבל
  • הטיול מותנה במינימום 10 נרשמים
  • סורנטו תיירות ונופש שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים במהלך החופשה
  • כל תוספת עתידית במחירי היטל הדלק שתחול עד יום הכרטוס, תגבה התוספת מהלקוח
  • דרכון הנוסע חייב להיות בתוקף של למעלה מחצי שנה מיום הנסיעה
  • על הנוסע לוודא כי ברשותו ביטוח בתוקף
  • ייתכנו שינויים מסיבות שאין למארגן שליטה עליהן

המחיר:

** מחיר מיוחד למקדימים** 2,790 $ לאדם בחדר זוגי עד 7.12.19
הצטרפות ברגע האחרון על בסיס מקום פנוי 2,990 $ לאדם בחדר זוגי, מ- 7.12.19 עד יציאת הסדנה

**חבר מביא חבר – 50 $ הנחה לכל משתתף**

תוספת עבור חדר יחיד: 600 $

דמי ביטול:

מרגע ביצוע ההזמנה עד 60 ימי עבודה לפני היציאה – 250$ דמי ביטול לנוסע
מ-59 ימי עבודה עד 30 ימי עבודה לפני היציאה – 500$ דמי דיטול לנוסע
מ-29 ימי עבודה עד 14 ימי עבודה לפני היציאה – 80% מערך ההזמנה
מ-13 ימי עבודה עד מועד היציאה וכן NO SHOW אי הגעה – 100% מערך ההזמנה


    נשמע מעניין?
    השאירו פרטים לשיחת היכרות







    • אסווירה, מרקש ומדבר סהרה
    • ערבית
    • דירהאם
    • C | E

     

    לאורך מסענו במרוקו נלון ב-4 יעדים:

     

    אסווירה היא עיר משגשגת השומרת שרידים של אחת מהתקופות המפוארות ביותר, ארכיפלג המשמש דלת לאוקיאנוס האטלנטי ובה מצודה המגנה על תושביה מפני הגלים העוצמתיים והרוחות המגיעות מהאוקיאנוס האטלנטי. חוף שמשתרע על יותר מ -6 קילומטרים מושך חובבי ספורט מכל רחבי העולם שאוהבים את האתגר של הגלים שלה.
    נתארח במלון 5 כוכבים L'Atlas Essaouira , המציע 156 חדרים עם נוף מדהים לאוקיאנוס או לגני המלון האנדלוסיים, חללי מגורים נוחים ומרווחים מלאי אור שמש.

    במרקש, בירתה ההיסטורית והתרבותית של מרוקו, הידועה בשם "העיר אדומה", נתארח ב- Riad Star,
    בית אירוח מסורתי בתרבות המרוקאית, המציע חוויה אינטימית עם רק שלושה עשר חדרי אירוח וצוות קשוב בהישג יד שיעזרו לכם להפיק את המרב מהשהייה שלכם. נתענג על ארוחות ביתיות ואחת מארוחות הבוקר הטובות ביותר במרוקו. בריאד מרפסת גג פרטית ממנה נשקפים נופים מרהיבים, פינת ישיבה עם אח חיצונית וכסאות נוח מושלמים לבילוי במזג האוויר הנעים של מרקש. בריאד גם חמאם מפנק המציע שירותי עיסוי.

    בעיר וואזאראת נתארח בנווה מדבר אמיתי, המציע בחירה במלון בר קיימא לנופש מתחשב בסביבה,
    מלון Ecolodge L’île נבנה באופן ידני בטכניקות ברבר מסורתיות בשילוב פתרונות מודרניים להרמוניה עם הטבע.
    במלון 8 חדרים מרווחים ומעוצבים המספקים נוחיות ופינוקים, החשמל במלון מופק מפאנלים סולאריים מודרניים המותקנים במלון וגינות ירק המטופלות מדי יום על ידי הצוות במלון.
    במלון מסעדה אורגנית בה מכינים את האוכל תוך שימוש בחומרי גלם טריים ישירות מהמטעים במקום. חוויה אקולוגית של נופש מפנק תחת הכוכבים.

    בביקורנו במדבר סהרה נלון ב-Nubia Luxury Camp, מתחם מחנה מדבר יוקרתי ומאובזר, הממוקם למרגלות הדיונות הגבוהות שלErg Chegaga האזור היפה ביותר בסהרה המרוקאית.
    אוהלים מרוקאיים אותנטיים בעבודת יד עם אפשרות למיטות קינג סייז או מיטות יחיד עם שמיכות וכריות מפוארות.
    האוהלים ממוקמים סביב טרקלין ואוהל מסעדה מעוצב ורחב לאירוח מושלם, אזור למדורות מרוצף שטיחים לערבים בלתי נשכחים מתחת לכוכבים, מכל עבר פזורים ערסלים, כסאות נוח וספות היוצרים את המקום האידיאלי ללילה במדבר הידוע בעולם.


    אורית אופיר

    מורה מוסמכת לויניאסה יוגה,yin yoga , פילאטיס וצ'יקונג. אורית מעבירה תרגולים מגוונים וסדנאות העמקה, מורה באירוע היוגה הגדול יוגה ערבה, יוזמת ומנחה את פרויקט יוגה בשקיעה בהרצליה שהחל לפני 14 שנים. במהלך שנים אלו התוודעו אלפי מתרגלים חדשים אל עולם היוגה והתמכרו לתרגולים עם אורית בשעת השקיעה הקסומה, מגוון רחב של אנשים מתקרבים בזכותה ליוגה, אל קסם הריפוי והאיזון שבאמצעותה. כרקדנית לשעבר לאורית שפה תנועתית ויכולת לבנות רצפי תנועה אינטליגנטיים, התנועה בזרימה נכונה ומדויקת לגופנו מעוגלת ומזמינה את שחרור הגוף והתודעה. התרגולים עם אורית לא דומים לשום דבר מוכר, הם ייחודיים בשילוב בין עולם היוגה על כל רבדיו ועומקו, שיטת הפילאטיס המערבית והתנועה המדיטטיבית של הצי'קונג הסיני בכך מתאפשרת עבודה תודעתית, הנעת אנרגיה בקצבים משתנים וכחוט השני – סנכרון תנועה ונשימה.

     

    היוגה מהווה חלק נכבד מחיי כבר 18 שנים. מצאתי בה דרך להתנתק מלחצים כשניהלתי קריירה בתחום הפרסום, בהדרגה היא תפסה מקום עיקרי, ביקשתי לדעת יותר ללמוד את הפילוסופיה של היוגה, כתולעת ספרים קראתי המון ספרים שהאירו את נפשי, כשיצא לי להעמיק בקורס מורים ליוגה ובקורס מדריכי פילאטיס ולהפוך את התחביב שלי כמקצוע השתנו חיי. הכל אחד, ביוגה כמו בחיים, אני שמחה ללמוד כמו ללמד, להעמיק להעשיר את חיי בידע, ולמצוא דרכים יצירתיות להשתעשע בסדנאות יצירתיות לפגוש בדרכי אנשים ומורים המעשירים ומרחיבים את עולמי, זוהי זכות גדולה בהעברת הקסם לאחרים"

    "קרן אור בודדה יכולה להניס צללים רבים" אמר פרנציסקוס מאסיזי והדלאי לאמה אמר " הדת שלי היא טוב הלב" ואני? משתדלת להאיר ולנשום אל הלב.


    יום ראשון 22.12

    מסענו מתחיל! ממריאים למרוקו עם עצירה בוינה, נחיתה במרקש ועלייה לאוטובוסים לעיר החוף אסווירה. לאחר הגעה למלון וקבלת חדרים ניפגש לארוחת ערב משותפת במלון ושיחת היכרות, סשן מתיחות קצר לשחרור הגוף מהטיסה ופרידה לשינת לילה טובה.

    יום שני 23.12

    נפתח את הבוקר הראשון שלנו יחד בתרגול ויניאסה יוגה- תנועה-נשימה-תנועה, תרגול זורם בו נתחיל את חופשתנו לתחושת איזון ופוקוס מנטלי ופיסי. זהו תרגול הנעשה בהדרגה תוך מעבר מתנוחה לתנוחה בהן נסנכרן נשימה ותנועה. גם אם לא חוויתם מעולם יוגה, אין כמו היום להתחיל!
    לאחר התרגול נהנה מארוחת בוקר טעימה ומזינה ונצא אל השוק של אסווירה לסיור מודרך ברחובות העיר וזמן חופשי, נשוב למלון ונתכנס לתרגול ערב- Core Pilates, אחרי יום של פעילות נתרגל פילאטיס תוך התמקדות בשרירי ליבת הגוף. השיטה תומכת בבריאות הגב ליציבה מיטיבה והשפעה על כל הגוף, במהלך התרגול נשמע על השיטה הנפלאה, למה היא פותחה ע"י ג'וזף פילאטיס ועל יתרונותיה להשגת גוף חזק ארוך וגמיש. נשב יחד לארוחת ערב עשירה במלון וניפרד לשינת לילה מעולה לקראת יום המחר.

    יום שלישי 24.12

    morning glory – נתחיל את היום שלנו בטבע בהליכה מדיטטיבית, ממנה בטבעיות נעבור לתרגול יוגה מאזן, את סוף התרגול נסיים במדיטציה שתאפשר לנו לצאת ליום נוצץ מלא קסמים!
    החוף של אסווירה קורא לנו! נצא מהמלון לשיעור גלישה מודרך בחוף וזמן חופשי לאחריו בטיילת העיר, חזרה למלון ותרגול ערב- יוגלאטיס, הטוב שבשני העולמות! שילוב שתי השיטות בתרגול אחד. רצף של מנחי יוגה ותרגילי פילאטיס השזורים יחד לכדי שלם, בליווי מוסיקה עכשווית ובתאורה רכה. את התרגול נתחיל בכמה דקות של מיקוד והתבוננות פנימה ומשם נשייט בטבעיות בין שתי השיטות. התרגול יעשה קשה יותר בהדרגה אבל בסופו נצא בתחושת חיוניות ומרץ.
    נצא לערב בילוי באסווירה, ארוחת ערב משותפת במסעדה מקומית וזמן חופשי להינות מאסווירה התוססת..

    יום רביעי 25.12

    הבוקר ניקח את הזמן (אחרי לילה כיפי בעיר..) וניפגש בארוחת בוקר במלון, נתארגן ליציאה וניפרד מאסווירה בחיוך והודיה, נעלה לאוטובוס ונצא לכיוון העיר ההיסטורית – מרקש. לאחר הגעה והתמקמות בריאד בו נתארח (בית אירוח מסורתי במרוקו), נצא להליכה נעימה אל הרובע היהודי המפורסם במרקש וביקור בארמון באהיה המרשים בתוך הגנים והחצרות המעוצבים הנפרשים על פני 30 דונם.
    חזרה למלון ותרגול ערב – Therapy Balls workshop, או איך זה שכדור אחד קטן מעז… בסדנה זו נכיר את העבודה עם כדורים לשחרור מתחים מהגוף. זוהי שיטה תרפויטית של עיסוי עצמי, תוך הקשבה ותשומת לב לגוף, נשימה עמוקה אל מקומות תפוסים ועבודה הדרגתית עם משקל הגוף. נכיר את ה-triger points, נטפל באיזורים התפוסים: שכמות וכתפיים. ונגלה איך ניתן להיטיב עם כל הגוף באמצעות עיסוי כפות הרגליים ושיפור זרימת הדם.
    אחרי יום הסיורים המהנה נשב לארוחת ערב מפנקת במלון וניפרד ללילה טוב ושקט.

    יום חמישי 26.12

    נפתח את הבוקר בתרגול יוגה של ברכות לשמש – תרגול הדרגתי בו נכיר את רצף המנחים הנקרא ברכת השמש. בתרגול בשיטת האשטנגה וההאטה יוגה נכיר שני סגנונות של הברכה להתאמה אישית של דרגת הקושי והסגנון. אחרי ברכות השמש וארוחת בוקר מזינה, נצא אל השמש המרוקאית מאירת הפנים ברחובות מרקש השוקקים לסיור מודרך בשוק ג'מע אל-פנה- השוק שהפך לסמלה של העיר ובו מאות רוכלים וסחורתם המגוונת והמיוחדת. נמשיך במסלול הליכה קצר אל גני מז'ורל- גנים מעוצבים יפיפיים שהוקמו על ידי שני האמנים הצרפתים- ז'ק מז'ורל ולאחריו המעצב איב סן-לורן, נתהלך בין מאות הצמחים האקזוטיים ומזרקות המים הציוריות.
    נחזור למלון וניפגש לתרגול ערב- פילאטיס קלאסי, עפ"י הרפרטואר הקלאסי שפיתח ג'וזף פילאטיס, נמתח נתארך נגמיש ונחזק את הגוף ברצף תרגילים מובנה.
    ארוחת ערב טעימה במלון ולאחריה הקרנת סרט מעורר השראה לפני פרידה לשינת לילה טובה.

    יום שישי 27.12

    את הבוקר נתחיל בתרגול פילאטיס עם גומיית תרגול – מחטב ומחזק ולא נוותר על שחרור ומתיחות בסוף התרגול, לאורך התרגול תלווה אותנו ה loop band גומייה קטנה וממזרית 🙂

    ארוחת בוקר במלון ויציאה לשיעור בישול מקומי וחווייתי, נסעד את המאכלים שהכנו באהבה וניקח איתנו מתכונים מעולים לכל החיים!
    תרגול ערב ייחודי ימתין לנו בחזרתנו למלון- סאונד מדיטציה, התכוננו לסדנה חוויתית של צלילים מרפאים ומדיטציה מונחית לבריאות שלמה, את הסדנה ילוו צלילי קסם של פעמונים וקערות טיבטיות שגם יונחו על גופכם להדהוד תדר מרפא.
    לאחר חווית התרגול הרב חושית, נצא לערב כיף במרקש הלילית, ארוחת ערב שישי חגיגית במסעדה מקומית וזמן חופשי לבילוי בעיר הרוחשת.

    יום שבת 28.12

    תרגול בוקר זורם- yoga flow, תרגול יוגה הנבנה בהדרגה לחיזוק ובאלאנס. מחוזקים ומאוזנים, נתפנק לארוחת בוקר במלון, נתארגן וניפרד לעת עתה ממרקש (עוד נשוב..) נעלה על האוטובוסים בדרכנו אל איית בן-חדו, כפר מבוצר אותנטי ובו מצודה היסטורית שמורה, נסייר ברחובות הכפר העתיק ונבקר בנקודות התצפית הרבות המשקיפות לנוף המרהיב המרמז על קרבתנו למדבר סהרה. נמשיך בנסיעה קצרה אל העיר וואזארת בה נלון במלון אקולוגי ייחודי, ידידותי לסביבה ב-100%, ניפגש לתרגול יוגה בזוגות, חלק ראשון: חוויית השמחה בתנועה ושמחת החיים! בואו כפי שאתם בואו בלי ציפייה לכלום, יחד נגלה איך נוכל להיות למי שמתרגל איתנו בזוג תמיכה, חיזוק ומקום בטוח להגיע קצת..ואולי הרבה יותר רחוק עם מנחי הגוף
    ארוחת ערב במסעדת המלון האורגנית ופרידה לשינת לילה טובה לקראת המשך דרכנו אל המדבר..

    יום ראשון 29.12

    נפתח בבוקר רגוע ונשב יחד לארוחת בוקר מפנקת במלון, נתארגן וניפרד מוואזארת באהבה, עלייה לאוטובוס לקטע הנסיעה האחרון אל מדבר סהרה. נחנה במתחם האוהלים האקסלוסיבי והמשודרג בדיוק בזמן לארוחת צהריים מרוקאית טעימה, סיור גמלים יעניק לנו הזדמנות להביט מעל גבם בנוף הדיונות האין סופי ואפשרות לנשום פנימה את השקט המדבר המטהר.
    תרגול ערב בזוגות, חלק שני: הערב נמשיך להנות יחד, נגביר את השמחה בתנועה ואת שמחת החיים לאחר חימום הגוף בתרגילי זוגות, נעבור לתרגל תאי יוגה מסג' בזוגות, הכל בלבוש מלא לא לדאוג.. נחווה זמן בפינוק הדדי בו נלמד לטפל בלי מאמץ תוך כדי שימוש נכון במשקל הגוף מבטיחים לכם שתצאו מאושרים…כמו אחרי מסג' ממש ממש טוב! באווירת השחרור והקרבה הקבוצתית, זה הזמן המושלם לחאפלה מרוקאית קצבית סביב המדורה ותחת כוכבי השמיים לצלילי הדרבוקות הסוחפות, נפנה אל האוהלים לשינת לילה מתוקה בשקט המדברי המכשף.

    יום שני 30.12

    בוקר מדברי קסום עם תרגול של פעם בחיים על הדיונות השקטות ונעות תמיד- השראה לחיינו כיצד להישאר שקטים ובתנועה, שיעור מעולם הרפואה הסינית העתיקה- איך אומרים יוגה בסינית? צ'יקונג: כי מיליארד סינים לא טועים.. השיטה העתיקה הזו נועדה לשמירה על הבריאות ואף לריפוי. היום נגלה איך היא מתחברת עם היוגה, ואיך כל השיטות מדברות בשפה אחת: הנעת האנרגיה והתמרתה להשגת תודעה נקיה וצלולה ובריאות גופנפש. צ'יוגה זהו תרגול זורם בו ננוע מאסאנה לאסאנה כמדיטציה בתנועה, מוסיקה מתאימה ורוח מדברית יהוו תוספת נפלאה לתרגול שיש בו הכל בכדי להרגיש רגיעה בסופו. 

    ארוחת בוקר מדברית וטעימה ועלייה לאוטובוס חזרה לעיר מרקש. נגיע לעיר הישר אל הריאד שלנו לארוחת ערב.

    יום שלישי 31.12

    פותחים את הבוקר בתרגול- yin-yang yoga, ביוגה יש את האסאנות המחזקות, את המאמץ ואת הכח וגם את המנחים הרכים והמשקיטים, היום נתרגל בשעור אחד את שתי ההויות האלו נרגיש את ההטבה בגוף, את השקטת התודעה, נכיר שיטה נפלאה אשר משלימה כל אימון כושר בכל ענף ספורט. שהייה בתנוחות מרפאות משפיעה על מסלולי האנרגיה – מרידיאנים ועל רקמת החיבור – פאשיה, זהו המיקום המושלם והזמן הטוב ביותר להכיר את ה yin-yang yoga.

    ארוחת בוקר מזינה במלון ויציאה לסיור שופינג אחרון בשוק ג'מע אל-פנה, זמן מושלם לקניות אחרונות ומזכרות שוות, נשוב למלון לתרגול ערב- יוגלאטיס עם גומיית תרגול  loop band. 

    נתכונן ללילה חגיגות במרקש! יציאה אל שוק ג'מע אל-פנה הלילי בין בתי הקפה והרבים הנפתחים לקראת ערב, ארוחת ערב שישי חגיגית במסעדה מקומית וזמן פנוי לבילוי ברחובות העיר בחגיגות השנה החדשה 🙂

    יום רביעי 01.01.2020

    בוקר אחרון מתוק יוקדש לתרגול נשימה- פראניאמה וצ'יקונג, לפני סיום הטיול שלנו ולפני החזרה הביתה נתרגל צ'יקונג בתנועה זורמת ממקדת מחזקת ומאזנת בשילוב תרגילי נשימות מעולם היוגה.

    ארוחת בוקר משותפת במלון ושיחת סיכום למסע שחלקנו יחד. עזיבת חדרים והתארגנות ליציאה אל נמל התעופה. המראה לתל אביב בשעות אחה"צ עם עצירה בוינה.

    נשוב מהמסע עם זכרונות מתוקים, מחוזקים ומלאי השראה לשנה חדשה טובה ומוצלחת!

     

    • לוחות הזמנים וסדר הפעילויות אינם קבועים ועלולים להשתנות.

      נשמע מעניין?
      השאירו פרטים לשיחת היכרות







      מסע מופלא של יוגה, פילאטיס ותרבות במרוקו
      לאן? מרוקו - אסווירה, מרקש ומדבר סהרה
      מתי?
      22.12-1.1
      מספר לילות
      10 לילות
      מה?
      יוגה, פילאטיס
      עם?
      אורית אופיר
      2,790 $
      vegan icon
      לחץ\י להורדת טופס הרשמה »

      חופשות נוספות שיכולות לעניין אותך

      תמונות מחופשות שלנו ביעד:

      נוסעים ממליצים

      שולי - איטליה

      תרגול מגוון ומהנה, הרגשה טובה…

      קרא עוד
      קרא עוד
      אסתי - צ'כיה

      דבי המלווה הייתה מלווה אולטימטיבית!…

      קרא עוד
      קרא עוד
      ורד - קפריסין

      לא יכולתי לבקש לעצמי יותר.…

      קרא עוד
      קרא עוד
      אור שכמן - פורטוגל

      צוות מעולה - כולל את…

      קרא עוד
      קרא עוד

      מועדון הלקוחות של סורנטו

      השותפים שלנו

      מנטה מגזין לוגו
      ריגמן מכללה לוגו
      FRUIT AND VEG LOGO
      מלון נחשולים לוגו
      INHALE EXHALE LOGO
      לוגו ערוגות

      נישאר בקשר?

      השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים