מרוקו 2019 – Here we come !!!
סדנת יוגה באווירה מרוקאית משלבת בין 2 לוקיישנים הופכיים מרתקים המהווים איזון מושלם בין התוסס לשליו. היעד הראשון שלנו יהיה מרקש, עיר מדברית עתיקה בדרום מערב מרוקו מלאת צבעים, שווקים ססגוניים וסמטאות מרתקות המספרות סיפורים שונים על המאכלים, על ההיסטוריה ועל התרבות המרוקאית. רגע לפני היעד השני בו נשהה ונעביר את שאר הלילות שלנו, נעלה לטיול רגלי בהרי האטלס הקסומים!
את החלק השני של הטיול נעביר בכפר הדייגים טגזוט (Taghazout) אשר נמצא ברצועת החוף הדרומית של מרוקו. הכפר מרכז קהילת גולשים מכל העולם המתמזגת מושלם עם הטבע העוצמתי שמשרה אווירת חופש שלווה. כפר מדהים ביופיו שם תוכלו להירגע, לנוח וגם להתנסות בשיעור גלישה.

במסגרת החופשה במרוקו נשלב שיעור בישול מקומי בו נכיר את התבלינים והטעמים המסורתיים, נסייר ברובע היהודי ה- MELLAH וגם נקיים סיור שופינג חווייתי במדינה (Medina). נתחבר לקהילת הגולשים דרך שיעור גלישה מסעיר ונעשה טיול רגלי בהרי האטלס המפורסמים.
את כל החופשה המדהימה הזאת תלווה מדריכת היוגה הדר הוד ששיעורי היוגה המגוונים שלה הם המייחדים אותה! שילוב של ויניאסה, אשטנגה ואיינגר עם מוזיקת עולם וסדנאות העשרה שונות מעולם האומנות שיפתיעו ויעצימו כל רגע בחופשה.


  • טיסות הלוך ושוב למרוקו עם Air Europa
    • TLV – MAD   21/04  16:05-20:15
    • MAD – RAK   21/04  23:30-00:30
    • RAK – MAD  30/04  01:50-04:45
    • MAD – TLV   30/04  08:45-14:20
      *זמני הטיסות עלולים להשתנות ע"י חברת התעופה
  • לינה במלונות ספא מפוארים ע"ב חצי פנסיון
  • תחבורה רכב תואם ממוזג+נהג צמוד, להעברות וסיורים כנהוג במרוקו
  • מדריך מקומי בפעילויות הרלוונטיות
  •  מיסי נמל ודלק
  • ביקורים סיורים וכניסה לאתרים כמפורט בתכנית הטיול
  • שיעורי יוגה כל בוקר וערב
  • סדנאות ופעילויות העשרה נוספות
  • סדנת בישול בחווה אורגנית
  • סיור בשוק המרכזי של מרקש וברובע היהודי
  • טיול בהרי האטלס וביקור בכפרים ברברים
  • שיעור גלישה באגאדיר
  • סיור קניות במדינה – מרקש
  •  מלווה קבוצה מצוות סורנטו ומדריך יוגה דובר עברית מהארץ
  • מפגש קבוצה: הנוסעים מוזמנים למפגש קבוצה כשבוע לפני מועד יציאת הטיול. פרטי המפגש ימסרו טלפונית ע״י סורנטו

המחיר אינו כולל:

  • הוצאות אישיות
  • מס עירוני
  • ויזה למרוקו (50$)
  • ביטוח רפואי ומטען
  • טיפ למדריכים הישראלים והמקומיים
  • כל מה שאינו מופיע ב"מחיר כולל"

הערות:

  • מספר המקומות מוגבל
  • הטיול מותנה במינימום 10 נרשמים
  • סורנטו תיירות ונופש שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים במהלך החופשה
  • כל תוספת עתידית במחירי היטל הדלק שתחול עד יום הכרטוס, תגבה התוספת מהלקוח
  • דרכון הנוסע חייב להיות בתוקף של למעלה מחצי שנה מיום הנסיעה
  • על הנוסע לוודא כי ברשותו ביטוח בתוקף
  • ייתכנו שינויים מסיבות שאין למארגן שליטה עליהן

המחיר:

** מחיר מיוחד למקדימים** 2,190 $ לאדם בחדר זוגי עד 6.2.19
מחיר הסדנה 2,390 $ לאדם בחדר זוגי מ- 7.2.19 ועד 6.4.19
הצטרפות ברגע האחרון על בסיס מקום פנוי 2,690 $ לאדם בחדר זוגי, מ- 7.4.19 עד יציאת הסדנה

**חבר מביא חבר – 50 $ לכל משתתף**

תוספת עבור חדר יחיד: 500 $

דמי ביטול:

מרגע ביצוע ההזמנה עד 60 ימי עבודה לפני היציאה – 250$ דמי ביטול לנוסע
מ-59 ימי עבודה עד 30 ימי עבודה לפני היציאה – 500$ דמי דיטול לנוסע
מ-29 ימי עבודה עד 14 ימי עבודה לפני היציאה – 80% מערך ההזמנה
מ-13 ימי עבודה עד מועד היציאה וכן NO SHOW אי הגעה – 100% מערך ההזמנה


    נשמע מעניין?
    השאירו פרטים לשיחת היכרות







    • מרקש ואגאדיר
    • ערבית
    • דירהאם
    • C | E

    נשהה בשני מלונות מפנקים וייחודיים, בעיר התוססת ובכפר שקט אל מול הים.
    המלון הראשון הינו "ריאד" והוא נמצא באזור מדינה אשר במרכז מרקש ששוכנת בלב המדבר לצד גבעות הרי האטלס. מלון בוטיק אותנטי שקט ומרהיב ביופיו, המתבסס על הארכיטקטורה המרוקאית העתיקה עם קשתות, גינה יפיפיה, בריכה פנימית ומסעדה מצוינת.
    המלון נמצא במיקום, בקרבת קברי סאדיאן (Saadian) וארמון אל באדי, באיזור מצוין למי שמעוניין לחקור את השווקים המקומיים, האוכל והעיר העתיקה.
    שם המלון >> Riad Clefs d'Orient

    _______________________________________

    המלון השני שנתארח בו שוכן במפרץ טגזוט – כפר דייגים קטן ואקולוגי אשר הפך למקום מבוקש בקרב קהילת הגולשים בעולם שבאים ליהנות מהאקלים הנוח לכל אורך השנה.
    מלון מפואר בדרגת 5 כוכבים השוכן אל מול הים ובו תוכלו להירגע במתקני הספא ובמרכז הבריאות, תוכלו להשקיף על הרי האטלס, האוקינוס ועל גינת התבלינים של המלון.
    בריכה חיצונית מפנקת ובריכה מקורה אקסקלוסיבית מדהימה ביופיה, חדרי המלון מעוצבים בסגנון מרוקאי מודרני ומרפסת אל הנוף עוצר הנשימה של חופי אגאדיר. החדרים מאובזרים בטלוויזיה, WIFI, מקרר, מייבש שיער, מזגן, מטבחון וחלוקי רחצה.
    שם המלון >> Hyatt


    הדר הוד

    הדר הוד, מורה בכירה ליוגה ומטפלת באמנות. מלמדת ומטפלת. משנת 2003 למדה בארץ, בהודו ובהולנד.
    הדר משלבת בשיעוריה ובסדנאות בעיקר את סגנונות היוגה: ויניאסה, אשטנגה ואיינגר. מדיטציה ,תרגילי נשימה ופילוסופיה. השיעורים לרוב מועברים בלוי מוסיקת עולם.
    הדר לימדה והעבירה סדנאות במשך 7 שנים במושב בני עטרות שבמרכז הארץ, עד שעברה עם בן זוגה ושתי בנותיה למושב פארן שבערבה.
    בפארן ובאזור הערבה, ממשיכה ללמד ולהעביר סדנאות יוגה, עיסוי תאילנדי וציורי מנדלות. כמו כן מלמדת בפארן מדי שנה במסגרת 'פסטיבל יוגה ערבה'.


    יום ראשון 21/4/19

    ניפגש ביום ראשון בשעות הצהריים בשדה התעופה בן גוריון ונמריא אל עבר מרוקו הקסומה. נגיע לשדה התעופה במרוקו בלילה, נעלה לאוטובוס שייקח אותנו למלון במרקש, נקבל את החדרים ונלך לישון, נצבור כוחות לקראת המחר.

    יום שני 22/4/19

    את הבוקר הראשון נתחיל בשיחת פתיחה ותרגול הכרות.
    תרגול ויניאסה יוגה דינאמי, עדין וזורם בלווי מוסיקת עולם, שנועד לאפשר לנו להכיר אחד את השני ולהסתגל למקום החדש. נשחרר את הגוף נפיג את המתח מיום המסע שעברנו, נתמלא באנרגיות חיוביות בכדי להכין את הגוף, הנפש והמיינד לקראת החופשה.

    לאחר התרגול נשב לאכול ארוחת בוקר נפלאה, בריאה ועשירה. ונצא לסיור ברובע היהודי של מרקש. נגלה ונחקור את השווקים הצבעוניים, את המאכלים המקומיים והתרבות המיוחדת של מרקש.
    לקראת ערב, נתכנס לתרגול בו נתמקד בחקירה מעמיקה של תנוחות רסטורטיביות. שהייה ממושכת בהן, מרגיעה מאוד מכניסה אותנו למצב הקרוב מאוד למדיטציה ומאפשרת רגיעה עמוקה, הסרות חסימות וניקוי רעלים.
    ניפגש שוב לארוחת ערב ולאחריה נערוך שיחת היכרות מעמיקה יותר של כל חברי הקבוצה.

    יום שלישי 23/4/19

    נפתח עם יסודות והדגשים החשובים לתרגול מעברים האופייני לתרגול ויניאסה יוגה. נתמקד בתרגל ברכות השמש בסגנונות שונים. נחקור את היבטיה השונים של מסורת עתיקה זו.
    נאכל ארוחת בוקר ונבלה את מרכז היום בזמן חופשי, נלך לאיבוד בסמטאות ונהנה מהעיר השוקקת. נוכל ליהנות ממתקני הספא המדהימים של המלון, לבלות בבריכה או הסאונה או לקרוא ספר טוב בשלווה.
    התרגול הבא יעסוק בנושא "דברים שרואים מכאן לא רואים משם.".. בתרגול זה נתמקד בתנוחות הפוכות. מדוע הן חשובות, במה הן תורמות לגוף לנפש לרוח ולמיינד. מיקום האגן בתנוחות אלו גבוה מבית החזה, בית החזה גבוהה יותר מהראש. כוח הכבידה פועל עלינו ביתר שאת ואנו מביטים על העולם מזווית ראיה אחרת .

    ארוחת ערב ואז יציאה לעיר בערב, נכיר את מקומות הבילוי המקומיים נוכל ליהנות מחברת הקבוצה ולטייל ברחבי העיר.

    יום רביעי 24/14/19

    נפתח את היום בתרגול המבוסס על עבודת רגליים מאתגרת, תנוחות עמידה ותנוחות שיווי משקל על הרגליים. תרגול המגביר את תחושת יציבות, תחושת בסיס grounding. נחקור את היכולת להשתרש ולהתארך בו זמנית. נתחבר לאלמנט האדמה המצוי בטבע ובנו. תנוחות העמידה, מעניקות את הבסיס לתרגול כולו. הן מפתחות את האינטליגנציה של הגוף והתודעה; מעוררות את הגוף הפיזי ומשקיטות את המוח, משפרות את התפקוד של הגוף האורגאני והאיברים הפנימיים ומשפרות את הנשימה. תנוחות העמידה הן גם הבסיס לתנוחות נוספות.
    נאכל ארוחת בוקר ונהנה מזמן חופשי קצר. לקראת הצהריים נתכנס לשיעור בישול מקומי. נלמד איך להכין את האוכל המקומי ואיך להשתמש בתבלינים הנפלאים. אחרי שהכל יהיה מוכן נשב לאכול את המטעמים שיצרנו בהנאה גדולה.

    לקראת הערב נלמד את משמעות תרגילי הנשימה -פראניאמה.- העצמה של אנרגית החיים בתרגול הערב שלנו. נתרגל ונחווה טכניקות שונות לתרגילי נשימה .
    נאכל ארוחת ערב וניפגש לצפייה בסרט מעניין ומעורר השראה.

    יום חמישי 25/4/19

    מאחר ואנו בחופשת פסח נרחיב בשיעור הבוקר את מושג החירות (מוקשה / קאיוליה) והמעבר מעבדות לחירות במושגים של עולם היוגה. נתמקד בתנוחות העוסקות בכפיפות לפנים. שנועדו בין היתר לעבוד גם על שחרור האגו.
    נאכל ארוחת בוקר ומעט אחריה נצא לסיור שופינג בעיר.
    את השיעור של אחר הצהריים נקדיש לפתיחה והרחבה של אזור בית החזה והלב. נתמקד בצורך שלנו לשמר ולתחזק את אזור עמוד השדרה. נחווה תנוחות העוסקות בכפיפות לאחור- הקשתות ופיתולים. נלמד ליישם את ערכי אי-האלימות (Ahimsa ) והחמלה. ערכים מרכזיים בתרגול יוגה.
    נאכל ארוחת ערב וניפגש להרצאה מעניינת בנושא "הפילוסופיה של היוגה"

    יום שישי 26/4/19

    נתכנס לתרגול בוקר שיתמקד בתנוחות שווי המשקל. ישנן תנוחות שונות ומגוונות לשיווי משקל: בעמידה, על כפות הידיים, על האמות, הראש ואף תוך כדי פיתול. רובינו, חוששים למעוד בתנוחות אלו. נקבל כלים וטכניקות על מנת לשפר את היכולת שלנו לשמור על שיווי משקל. נחזק את שרירי הליבה ונשפר את הכוח והגמישות. והכי חשוב נאריך את רגעי השלווה והאיזון הנפשי שתנוחות אלו מביאות.
    נאכל ארוחת בוקר, נארוז את חפצינו ונעלה לאוטובוס לעבר היעד הבא והמדהים שלנו – עיירת הגולשים טגזוט.
    נגיע לעיירה ונתכנס לארוחת שישי מיוחדת ביעד החדש.
    את אווירת ארוחת הערב המיוחדת נמשיך במסיבת ריקודים מהנה באווירה מרוקאית צוהלת.

    יום שבת 27/4/19

    ניפגש לתרגול אשטנגה ויניאסה עמוק דינאמי וזורם עם דגשי השיטה. נעסוק בצמדי ניגודים. סוקה ודוקה: סבל מול עונג. נדון ונתרגל את היכולת שלנו להכיל ולקבל את צימודי הניגודים הקיימים בנו ובאחר בו זמנית. התרגול מאתגר בחלקו. למרות הדינמיות נלמד לא להעמיס על עצמנו ולשמור כוחות גם לסוף התרגול.
    לאחר ארוחת הבוקר ניפגש לשיעור גלישה למתחילים. השיעור ילווה על ידי מדריך מוסמך ויהיה שער כניסה לעולם המרהיב של הגלישה.
    כשנחזור ננוח מעט. לאחר המנוחה נפגש לתרגל מדיטציית מיינדפולנס תוך כדי הליכה וישיבה בטבע. ניישם את שלמדנו לתוך תרגול היוגה. ארוחת ערב ולאחר מכן ערב חופשי ומהנה.

    יום ראשון 29/4/19

    תרגול הבוקר יעסוק בקשר בין 5 האלמנטים בתרגול היוגה.
    חמשת האלמנטים מייצגים איכויות בסיסיות המורכבות מ: אלמנט האדמה, המים, האוויר, האש וגז-האתר. לכל אחד מהאלמנטים הללו יש תפקיד חשוב. נלמד ליישם את איכויות אלו באופן נכון בתרגול.
    נאכל ארוחת בוקר ונתארגן ליציאה לטיול מרהיב בהרי האטלס. נטייל בטבע הפראי של מרוקו ונאכל ארוחת צהריים אצל משפחה ברברית בהרים.
    את הערב נפתח בתרגול מדיטציה -שירת מנטרה.

    בניגוד למילים הנאמרות במהלך שיחה, המנטרה מקבלת את עוצמתה מהתגובה האנרגטית שהצליל שלה יוצר, ללא תלות בהקשר בו נאמרה. אמירת המנטרה בקול תוך חזרה עליה, יוצרת צליל מיוחד. היה גורמת לתודעה ליצור מחשבות חיוביות וכך אנו הופכים לממוקדים וחסינים יותר בפני מצבים קשים. הצליל יוצר תגובה אנרגטית הן בגוף הפיזי והן בגוף האנרגטי, וכתוצאה מכך המנטרה מאזנת ומטהרת את התודעה ובכך מגינה ממחשבות שליליות ומאנרגיות הרסניות.
    נאכל ארוחת ערב ונצא לטיול בעיירה טגזוט.

    יום שני 30/4/19

    בבוקר האחרון יהיה תרגול מרענן ומסכם אותו נקדיש לשחרור הגוף לפני המסע חזרה, נתרגל את משמעות הניתוק והחיבור מחדש בדרך היוגה אשר תכין אותנו לפרידה וחזרה לשגרה ממקום אחר – שקט ועוצמתי כאחד.
    נאכל ארוחת בוקר ונהנה מזמן חופשי קצר אחרון בעיירה. נתארגן ונצא חזרה למרקש. משם ישירות לשדה התעופה לחזרה לישראל.

    • לוחות הזמנים וסדר הפעילויות אינם קבועים ועלולים להשתנות

      נשמע מעניין?
      השאירו פרטים לשיחת היכרות







      סדנת יוגה באווירה מרוקאית
      לאן? מרוקו - מרקש ואגאדיר
      מתי?
      21-29.4.19
      מספר לילות
      8 לילות
      מה?
      יוגה, מדיטציה
      עם?
      הדר הוד
      2,690 $
      vegan icon
      לחץ\י להורדת טופס הרשמה »

      חופשות נוספות שיכולות לעניין אותך:

      נוסעים ממליצים

      ס' - פורטוגל

      היה נפלא, מנוחה שחיכיתי לה…

      קרא עוד
      קרא עוד
      שני - רומניה

      מרגש שהכל נעשה מהלב ויש…

      קרא עוד
      קרא עוד

      מועדון הלקוחות של סורנטו

      השותפים שלנו

      מנטה מגזין לוגו
      ריגמן מכללה לוגו
      FRUIT AND VEG LOGO
      מלון נחשולים לוגו
      INHALE EXHALE LOGO
      לוגו ערוגות

      נישאר בקשר?

      השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים