בדרום רמת הגולן, על מצוק מבזלת, נישא לו גבוה על ההר מצפה השלום. עם נוף מרהיב ועוצר נשימה, שצופה אל ארץ ישראל היפה: הר ארבל, הרי הגליל, הר תבור, שדות עמק הירדן, ימת הכנרת המהממת ועד לפסגות החרמון.

באמצע הנוף יוצא הדופן הזה הוקם כפר "מצפה השלום".מגוון של אפשרויות לינה מציע האתר: בקתות עץ כפריות בסגנון אירופאי, סוויטות רומנטיות לזוגות אוהבים וחדרי סטודיו נעימים.

בכפר גם ניתן לעבור חוויה מיוחדת: "רוח על המים". זוהי חוויה הוליסטית מפנקת וייחודית הכוללת ציפה בבריכות חמימות אשר טמונות בתוך מערה עם בריכת מלח. הכל מלווה במוסיקה מרגיעה, יין, חליטות תה, טבע ונוף קסום…  השקט שבמערה, האווירה המיוחדת, ומגע המים המלטפים יוצרים שקט פנימי, חיבור וחוויה מופלאה ובלתי נשכחת.

כל ארוחות הבוקר המפנקות והעשירות מוגשות עד לפתח החדרים בתוך סלסילה כפרית.

ישנו איסור להדליק מנגל ואש בשטח הכפר וסביבתו וכמו כן, לא ניתן להביא בעלי חיים וזאת על מנת לשמור על אופיו ושלוותו של המקום.

 

חדרים

בקתות נופש

ישנן 27 בקתות נופש כפריות ומושקעות מוקפות בגן ירוק, דשא רחב וערוגות תבלינים. הבקתות בנויות מעץ אורן ובכל בקתה יש פינת אירוח מרוהטת, טלוויזיה, DVD, מטבח עם מקרר, קומקום, כלי אוכל, מיקרוגל, קפה ותה חופשי, ג'קוזי מפנק בחדר האמבטיה, חדר שינה וכמו כן, גלריה מרופדת מזרונים לילדים.

סוויטות

6 סוויטות רומנטיות ומהממות בלב הנוף הקסום אשר מבטיחות פינוק מושלם. בכל סוויטה יש חלל פתוח ובאמצע מיטה רחבה, ג'קוזי מותאם לזוגות משקיף לנוף, מסך LCD, פינת תה, קפה, מכונת אספרסו ומרפסת פתוחה שצופה לנוף המרגיע. האירוח בסוויטות לזוגות בלבד מגיל 18 ומעלה על מנת שנוכל לשמור על השלווה והשקט במקום.

חדרי סטודיו

6 חדרי סטודיו זוגיים צופים אל הנוף הפנורמי המרהיב! החדרים נמצאים מעל הסוויטות ומשקיפים לנוף היפהפה ועוצר נשימה של הרי הגליל, מורדות הגולן והכנרת הנפרשת במלוא הדרה. כל חדר כולל בתוכו מטבחון עם מקרר, טלוויזיה, מיקרוגל וקומקום חשמלי, חדר מקלחת, ומרפסת רומנטית המשקיפה לנוף הפתוח.

רוצים להפיק אירוע משלכם?

עסקים וארגונים המעוניינים לקחת צעד אחד קדימה ולצאת לחוויה מרעננת, מלמדת ומעשירה?

מורים ומדריכים המעוניינים להפיק ריטריט פרטי?

מוזמנים ליצור קשר איתנו לתכנון הפקה ייחודית שנרכיב יחד במיוחד עבורכם ~

סורנטו בריאות & וולנס מתמחה בהפקות בריאות מעל עשור ונשמח להעמיד לרשותכם את הצוות, ידע וניסיון שלנו להפקת אירוע או ריטריט איכותי ומדוייק עד הפרט האחרון.

אנחנו איתכם לאורך כל הדרך ~ החל משלב התכנון ועד ליום האירוע בו נלווה אתכם בכל רגע.

לחצו כאן להשארת פרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם>>

מדינה ישראל
שפה מדוברת עברית, ערבית
שעה מקומית 09:51 (GMT 3)
מזג אוויר
מטבע מקומי ILS
חיבור חשמל ">C | ">H | ">M

חופשות מומלצות ביעד:

מועדון הלקוחות של סורנטו

השותפים שלנו

מנטה מגזין לוגו
ריגמן מכללה לוגו
FRUIT AND VEG LOGO
מלון נחשולים לוגו
INHALE EXHALE LOGO
לוגו ערוגות

נישאר בקשר?

השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים