במרחק של שעת נסיעה אחת בלבד משדה התעופה פורטו שבפורטוגל נגיע אל ויאנה דו קסטלו,

שם שוכן לו בית מלון מפנק וייחודי באופיו.

ים, הרים ונהר מקיפים את אתר הנופש, הממוקם באופן מושלם בתוך יער האורנים הענק של חוף הים Cabedelo הנחשב לאחד החופים היפים ביותר של מחוז מינהו.

בהשראת האנרגיה של האוקיינוס האטלנטי ומיקומו אתר הנופש מעניק חוויה עוצמתית ואותנטית של האזור והוא מהווה שילוב מושלם בין בידוד, הרפיה והרפתקה.

ארכיטקטורה ייחודית, עיצוב חיצוני מודרני ועיצוב פנימי מתוחכם ונעים, זהו גן עדן לנוחות ולהתייחדות עם הטבע.

במלון 31 חדרים זוגיים, מרווחים, מלאים באור טבעי ומבושמים בבריזת הים העדינה.

עיצוב החדרים נועד לספק נוחות מקסימלית, כאשר תשומת לב מיוחדת ניתנה לכל פרט ופרט. בכל החדרים ישנה מרפסת נעימה, אידאלית להרפיה ולהנאה מרגעים בלתי נשכחים.

מלבד חדרים אלו המלון מציע גם סוויטות מעוצבות ו-9 חדרי בונגלו. כל החדרים הם חדרים ללא עישון, מצוידים בטלוויזיה, מיזוג אוויר, מיני בר, כספת, אינטרנט אלחוטי, מייבש שיער ומוצרי היגיינה אישיים.

הסיוע של צוות האתר המסור והמוכשר מוביל לשהות מושלמת ולחוויה של התחדשות, הנוגעת בכל אורח ואורח.

אורחים בעלי צרכים מיוחדים יכולים לקבל גישה ואירוח מותאמים, שם הם ימצאו את כל המתקנים הנדרשים על מנת להבטיח את רווחתם.

מתקנים ושירותים

מתקני המלון: במלון חדר כושר, סטודיו לתרגול יוגה, 2 בריכות (חיצונית ומקורה), טרסת לאונג', ספא, מסעדה, בר, מרכז עסקים, מרכז ספורט ומועדון ילדים.

טרסת הלאונג' מיועדת להרגעות ולמנוחה והיא בעלת נוף וגישה ישירה לחוף הים. המקום המושלם לבילוי ומנוחה בסוף יום קיץ עם מוזיקת רקע נעימה, קוקטיילים משובחים ונשנושים טעימים.

על הספא: מגוון טיפולי ספא מפנקים לבחירתכם ושימוש במוצרים אורגניים טבעיים מבוססי אצות-ים בלבד. בספא גם סאונה, אמבט טורקי ובריכת שחייה מקורה.

מסעדה: עם קונספט המבוסס על פשטות וגיוון, הפוקוס ניתן למוצרים איכותיים מקומיים אזוריים. הפילוסופיה המניעה את המסעדה היא הכנת ארוחות מפתות שלא ניתן לעמוד בפניהן, כבר מהארוחה הראשונה. אינטראקציה של טעמים מלווה ביינות מובחרים.

בר: כל משקה בבר מספר סיפור, מזמין את המבלים להתבוננות וליצירת רגעים שיימשכו לנצח. הבר מקיים אווירה רגועה, אידאלית ליצירת קשרים חברתיים, לשיחה קלילה או אפילו לקריאה של ספר טוב.

מרכז הספורט

מרכז הספורט  מפיק את המיטב ממשאבי הטבע יוצאי הדופן של ויאנה דו קסטלו (ים, נהר והרים) ומזמין את אורחיו לספורט ימי (קייט סרפינג, פויל קייט, סאפ, גלישת גלים, גלישת רוח, שיט) ולספורט ולפעילויות ביבשה (רכיבה על אופניים, ריצה, ריצת שטח, טרקים).

מגוון האפשרויות הרחב אידאלי הן לספורטאים מנוסים והן למתחילים אשר יקבלו תמיכה מצוות מאמנים איכותי וגישה לציוד ההולם ביותר עבורם.

  • אופניים: יותר מ- 200 ק"מ של מסלולי אופניים מגוונים, בין ההרים והנהר או הכבישים והחוף. צוות האתר מספק לאורחיו את כל הנדרש, החל מהמלצות על המסלול המתאים ביותר ועד לסיפוק הציוד הנדרש. ניתן גם להצטרף לטיול בקבוצות קטנות של טיולים מאורגנים.
  • קייט סרף: עם משאבים טבעיים יוצאי דופן, חוף Cabedelo ביסס לעצמו מקום של כבוד לקייט סרף. זהו ללא ספק אחד החופים הסמליים ביותר לתרגול של ספורט זה.
  • סאפ: אחת הדרכים הטובות ביותר לתרגול ספורט. מיועד לכל הגילאים ואינו דורש הכנה פיזית ספורטיבית.הגלישה על הסאפ מאפשרת גם ליהנות מהסביבה ולחקור נתיבים חדשים בים, באגם או בנהר.
  • גלישת רוח: בחוף Cabedelo, אשר נמצא בין Moledo ו- Esposende ישנה עוצמת רוח אופטימלית ותנאים כוללים אשר מושלמים לגלישת רוח הן למנוסים והן למתחילים.
  • גלישת גלים: זהו המקום המושלם לגלישת גלים בצפון פורטוגל.
  • ריצת שטח: אין דבר טוב יותר עבור חובבי הטבע מלחקור את השבילים המסומנים שליד אתר הנופש וליהנות מהתכונות הגאוגרפיות הייחודיות של ויאנה דו קסטלו תוך כדי ביצוע פעילות גופנית.
  • ריצה: בין אם אתם נהנים מריצת בוקר ובין אם אתם מעוניינים למתוח את גבולות היכולות אתם יכולים לבחור את המסלולים שלכם או לצאת למסלולים המוצעים באתר הנופש (5 ק"מ, 10 ק"מ או 20 ק"מ).
  • טיולים רגליים/טרקים/הליכה: תוכלו לבחור מתוך 320 ק"מ של שבילים מסומנים להולכי רגל המאפשרים לצועדים בהם להכיר את אזור ויאנה דו קסטלו כולו.
  • הפלגה: אורחי המלון מוזמנים לחוות את החופש על סיפון המפרשית, אשר מציעה נוחות, ביטחון והרפתקה!

על האזור:

מרכז העיר ויאנה (Viana) נמצא במרחק של 3 ק"מ בלבד מהמלון וניתן להגיע אליו בהליכה נעימה, בתחבורה ציבורית, במונית ואפילו בסירה.

בלב אלטו מינהו (Alto Minho) ויאנה דו קסטלו היא אחת הערים היפות ביותר בצפון פורטוגל.

ממוקמת בשפך נהר הלימה, בין האוקיינוס האטלנטי וההרים, ויאנה היא עיר מקסימה, עשירה במסורות ובהיסטוריה.

החיבור החזק של העיר עם הנהר והים הוא חלק מויאנה דו קסטלו עיירת ים עם מורשת של טבע, תרבות, ארכאולוגיה וגסטרונומיה וכך האותנטיות שלה מפתה את כל המבקרים בה.

מדינה פורטוגל
שפה מדוברת פורטוגזית
שעה מקומית 08:11 (GMT -1)
מזג אוויר
מטבע מקומי EUR
חיבור חשמל ">C | ">F

חופשות מומלצות ביעד:

תמונות מחופשות שלנו ביעד:

נוסעים ממליצים

אור שכמן - פורטוגל

צוות מעולה - כולל את…

קרא עוד
קרא עוד
אילנה - פורטוגל

נהנתי מכל רגע, אמשיך לנסוע…

קרא עוד
קרא עוד
שני - פורטוגל

צוות מקסים, גם ניר וגם…

קרא עוד
קרא עוד
רותי - פורטוגל

סורנטו זה יחס אישי ותחושה…

קרא עוד
קרא עוד

מועדון הלקוחות של סורנטו

השותפים שלנו

מנטה מגזין לוגו
ריגמן מכללה לוגו
FRUIT AND VEG LOGO
מלון נחשולים לוגו
INHALE EXHALE LOGO
לוגו ערוגות

נישאר בקשר?

השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים