מלאגה – רינקון דה לה ויקטוריה

כיאה לגן עדן אנדלוסי, על צלע ההר ברינקון דה לה ויקטוריה (Rincon de la Victoria), ממוקם מרכז בריאות ויוגה ייחודי עם נוף מרהיב לים של קוסטה דל סול (Costa del solׂׂ), מלאגה.

אתר הנופש הוא למעשה בית חווה אנדלוסי אותנטי השוכן במיקום מבודד. המשק, המשתרע על פני 50,000 מ"ר, ממוקם באזור הכפרי והשלו של ספרד, כ- 35 דקות נסיעה בלבד משדה התעופה מלאגה. כאן, באווירה משפחתית ושירות נעים, תוכלו להתמסר לדממת הטבע, להיטמע בגנים היפים המשקיפים לים ובגבעות המוריקות שמסביב. בלילות תוכלו גם ליהנות מצפייה בכוכבים תחת השמיים הכהים.זוהי התפאורה המושלמת לריטריט של יוגה ומדיטציה.
המקום הוזכר בעיתון ה"טיימס" כאחד ממרכזי היוגה והוולנס הטובים ביותר באירופה.

מה במקום

החדרים

במלון 20 חדרים, כל אחד מהם מעוצב באופן אינדיבידואלי, עם תשומת לב מיוחדת שניתנה לצבעים, להרמוניה ולאיזון עם הסביבה.
מתקנים בחדרים: כל החדרים מכילים חדרי רחצה צמודים עם מראה מפוארת, תמרוקים ומייבש שיער, מיזוג אוויר/מאוורר וחימום. לכל חדר שטח חיצוני פרטי (מרפסת או טרסה) עם נוף מקסים של הגנים, הגבעות המקיפות או מורד העמק הפונה אל הים. אין בחדרים טלוויזיה. בחלק מהחדרים יש WiFi.

על מנת לכבד את כל האורחים, אורחים המעוניינים לעשן מתבקשים לעשות זאת באזורים המיועדים בלבד, הרחק מן המבנים ומאזורי הגן המשותפים. העישון אסור בחדרים ובתוך המבנים.

תזונה

הארוחות הים-תיכוניות, הצמחוניות והטבעוניות מבוססות על תוצרת אורגנית הגדלה תחת השמש הספרדית ומגיעה מעצי הפרי והגנים בחווה, מהתרנגולות החופשיות ומחקלאיים מקומיים.
הטבחים במקום נהנים בדרך כלל לחלוק עם האורחים את השפעותיהם מהמטבח האיטלקי והספרדי הבריא, אך הם גם ישמחו להכין ארוחות ללא גלוטן, ארוחות צמחוניות או טבעוניות וארוחות raw (מזון נא וטרי).
ביצים טריות מתרנגולות חופש זמינות על בסיס יומי. *הארוחות בדרך כלל מוגשות בסגנון בופה.

עמדות קומקום עם תה, קפה ומים זמינות ללא עלות לרשות האורחים 24 שעות ביממה במסדרונות המבנה ובמסעדה. ניתן לרכוש משקאות קלים, בירות ויין.

שני חללי תרגול

הסטודיו היוקרתי (170 מ"ר):
הסטודיו היוקרתי והמרווח נולד מתוך רצון להציע ולספק את הסביבה המושלמת לריטריטים, הן  למדריכים והן לאורחים. הוא עוצב ותוכנן על ידי מורה ליוגה בעל שם עולמי, כך שהתוצאה היא ללא ספק יצירת אמנות. חלונות ענקיים הפונים דרומה חושפים נוף מרהיב ומאפשרים לכם לתרגל יוגה בעודכם צופים בשקיעה מעל הים.
לסטודיו זה רצפת עץ בולמת זעזועים ומבודדת ו- 24 עמדות של חבלים המעוגנים לקיר.
הסטודיו מאובזר בכל אביזרי היוגה ההכרחיים ובאיכות הגבוהה ביותר: מזרני יוגה בעובי 6 מ"מ, שמיכות, בולסטרים, בלוקים ולבנים, רצועות, שקי חול, כיסאות, קערות קריסטל, קערות טיבטיות, מעמד לקטורת, חגורות מסוגים שונים ועוד.

תשומת הלב הרבה שניתנה עד לפרטים הקטנים ביותר הופכת את הסטודיו היוקרתי לאחד ממבני היוגה הבולטים ביותר אירופה.

הסטודיו הקלאסי (90 מ"ר):
הסטודיו הקלאסי לתרגול יוגה, מדיטציה וריקוד עוצב בסגנון אנדלוסי מסורתי, עם רצפת עץ וגג גמלון. הסטודיו ניתן לחלוקה לשלושה חללים נפרדים ונוחים, שבכל אחד מהם דלתות הזזה, אח עצים ומיזוג אוויר. בחללים אלה תוכלו ליהנות מתרגול יוגה באווירה יותר אנדלוסית ומסורתית.

מתקנים, שירותים ופעילויות

    • 2 חללי תרגול
    • בריכה חיצונית עם מי מלח וסביבה 18 מיטות שיזוף – הבריכה משקיפה על החווה והים ומאפשרת לכם להשתזף וליהנות מטבילה מרגיעה במים מלוחים בסביבה טבעית.
    • מגוון עיסויים וטיפולים* (בהזמנה מראש) – השלימו את החופשה באמצעות עיסויים וטיפולים מרגיעים: טיפולי יופי, עיסוי יוגה תאילנדי, עיסוי שיאצו, אוסטאופתיה, פיזיותרפיה ורייקי.
      הטיפולים יכולים להתבצע בפרטיות בחדרכם או במרחבים החיצוניים | תשלום במזומן (אירו) ישירות למטפל.
    • גנים – תוכלו ליהנות מהגינה הטרופית, מהגן הראשי ומגן האורנים, בהם אור השמש וצבעי הגן מתערבבים יחד ויוצרים שקיעה קסומה ויפה.
    • ספרייה – הספרייה מציעה מספר הולך וגדל של ספרים במגוון שפות.
    • חדר טלוויזיה
    • מגרש טניס – ללא כל עלות נוספת.
    • מקרר משקאות בשירות עצמי – לרשות האורחים מקרר עם משקאות קלים, משקאות אלכוהוליים (יין, בירה) ומים מוגזים. כל המשקאות מוצעים בתשלום נוסף: על האורחים לרשום בפנקס שליד המקרר את המשקה שלקחו ואת מספר החדר שלהם. בתום הסדנה, ייגבה תשלום על סך כל החיובים, בהתאם לפנקס. המקרר נמצא באזור המסעדה | השירות מתבסס על אמון ואנו מבקשים מאורחינו לכבד את הצוות המקומי וההתנהלות במקום.
  • כספת בקבלה לכלל האורחים
    • WiFi ללא עלות בחללים המשותפים
    • חוף הים של מלאגה – כ-7 ק"מ בלבד מהמלון. ניתן להגיע באמצעות הליכה של 30-40 דקות או במונית.
  • שבילים לטיולים רגליים – סביב הנכס תמצאו שבילי טיול רבים, המאפשרים למצוא הנאה ממקומות טיפוסיים מקומיים עם נוף לים. ישנם שני מסלולי הליכה עיקריים:
  • מסלול 1: מסלול הליכה של כ- 30-40 דקות סביב המלון. צועדים במורד ההר אל עבר אגן מים ומטפסים חזרה סביב צידו השני של המלון.
  • מסלול 2: מסלול העובר דרך ההרים עם נופים יפהפיים לים… משך המסלול תלוי לגמרי בכם.
  • מועדון גולף*
  • רכיבה על סוסים*

*שירותים ופעילויות בתוספת תשלום

על האזור

המלון ממוקם בהרי מלאגה המזרחיים (Axarquia), כ- 15 דקות מחופי רינקון (Rincon) ו- 20 דקות ממלאגה. אזור זה של מלאגה ידוע במגוון העיירות הרב ובקרבתן זו לזו. המבקרים בעיירות יגלו מרחבים טבעיים עצומים, החל מחופים הרריים וארוכים, גסטרונומיה מקומית מעולה ומורשת תרבותית ואמנותית מפוארת. העיירות פה הן גן עדן ציורי – הן הצליחו לשמור על יופי הרחובות, הכיכרות, המונומנטים ואף שמרו על מסורת של פסטיבלים פופולריים. תמצאו כאן נוף מגוון שאין דומה לו: עמקים, רכסי הרים וקו חוף.

אנדלוסיה

מיקום המלון מאפשר לאלו המעוניינים להכיר את אנדלוסיה לעשות זאת בקלות רבה ולבקר בערים האנדלוסיות הנודעות ביופיין ונמצאות בקרבה למלון: סביליה (Seville) – במרחק שעה ו-50 דקות קורדובה  (Cordova) – במרחק שעה ו-50 דקות | גְרָנָדָה (Granada) – במרחק של שעה ו-30 דקות.

אקלים

אנדלוסיה הוא אחד האזורים החמים ביותר באירופה. יש בו אקלים ים תיכוני חם, עם קיץ חם ויבש וחורפים מתונים ומשקעים נדירים. באזור החוף הטמפרטורה הממוצעת במהלך ינואר היא 15 מעלות צלזיוס ו-25 מעלות צלזיוס במהלך חודש אוגוסט.

מדינה ספרד
שפה מדוברת ספרדית
שעה מקומית 12:21 (GMT 2)
מזג אוויר
מטבע מקומי EUR
חיבור חשמל ">F | "> C

חופשות מומלצות ביעד:

מועדון הלקוחות של סורנטו

השותפים שלנו

מנטה מגזין לוגו
ריגמן מכללה לוגו
FRUIT AND VEG LOGO
מלון נחשולים לוגו
INHALE EXHALE LOGO
לוגו ערוגות

נישאר בקשר?

השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים