מלון מקסים וביתי על הים בטנגלה, דרום סרי לנקה – הליכה קצרה בתוך ג'ונגל פראי אל חוף ים בו מים צלולים ושקט אינסופי בחלק הדרומי של האי. אווירה רגועה, חופים בתוליים, מקום מושלם לתרגל יוגה ולחתור על סאפ, שנורקלים בריפים המדהימים ואוכל מקומי טעים.

במרחק הליכה של מספר דקות מהחוף היפהפה אמן (Aman) ממוקם המלון אשר מכל מגוון חדריו ישנו נוף מרהיב אל עבר הים. במלון תוכלו להנות מגינה, טרסה, מסעדה המגישה אוכל מקומי טעים ומיוחד באחד היעדים הכי מרגשים שלנו.

תוכלו לחוות תרגולי יוגה בזריחה ובשקיעה אל מול הנוף בחדר תרגול מאובזר ונעים, או לפנק את הגוף והנפש במגוון רחב של טיפולים ועיסויים מעמיקים בטכניקות שונות מרחבי העולם וכמובן בטיפולי איורוודה שונים.

חדרים:

במלון 5 חדרים/סוויטות בלבד. אשר מספקות את כל מה שכל אחד מאיתנו צריך ברמות שונות של פינוק.

מיני סוויטה:

2 חדרי מיני סוויטה בגודל 50 מטר כוללות מרפסת של 10 מטר שצופה לנוף עוצר נשימה של האוקיאנוס. בחדר יש מייבש שיער, חיבור לאינטרנט ויכול להכיל עד 2 אנשים.

סוויטה פנורמית:

לשהייה מושלמת של 2-3 אנשים. חדר יפהפה בגודל של 68 מ"ר ובנוסף מרפסת פרטית גדולה של 20 מ"ר בה ניתן לשבת ולהתפעל מנוף של חולות הזהב והמים הכחולים של האוקיאנוס.

סוויטה משפחתית:

זמן משפחתי איכותי בסוויטה מדהימה בגודל של 76 מ"ר בתוספת של 12 מטר מרפסת בעלת נוף מושלם הרבה מקום לילדים ולמבוגרים הן בסוויטה והן במרפסת.

הבית הקטן:

באווירה פרטית וייחודית תפגשו בית קטן בגן עדן. 35 מ"ר, בית מרווח עם מרפסת של 12 מ"ר הצמודה לגינה יפהפייה המצוידת במטבח לבישול עצמי. בית נופש מושלם עבור זוג שמחפש לבלות זמן איכות וליהנות ממגוון הפעילויות שיש לטנגלה להציע.

מסעדה:

המסעדה הממוקמת במלון ידועה בטריות מוצריה ומאכליה. התפריט משלב אלמנטים מן הגינה והאוקיאנוס בסביבת המלון ומשתנה מידי יום בהתאם.
חוויה מענגת מובטחת. בכל בוקר השף מציע תפריט שונה המבוסס על התוצרת הטרייה שמגיעה למלון, טעם מקורי, תבלינים טריים ורעננות בכל ארוחה.
פירות הים מגיעים למלון מהשוק המקומי בטנגלה והדגים הטריים מן הכפרים הסמוכים.

 

 

מדינה סרי לנקה
שפה מדוברת סינהלית
שעה מקומית 15:06 (GMT 5)
מזג אוויר
מטבע מקומי LKR
חיבור חשמל ">D | ">M

מועדון הלקוחות של סורנטו

השותפים שלנו

מנטה מגזין לוגו
ריגמן מכללה לוגו
FRUIT AND VEG LOGO
מלון נחשולים לוגו
INHALE EXHALE LOGO
לוגו ערוגות

נישאר בקשר?

השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים