חופשת יוגה ופילאטיס בבולגריה עם אורית אופירחופשה המשלבת תרגולי יוגה ושיעורי פילאטיס המביאים יחד איזון וחיזוק לגוף ומשחררים את התודעה והנפש לרגיעה והנאה…

חופשת הבריאות האולטימטיבית בעיירת המרפא ולינגראד בבולגריה המפורסמת בזכות המעיינות החמים הנובעים בה בעלי הסגולות הרפואיות שהפכו אותה ליעד נחשק בעולם עבור טיולי ספא .

ריזורט הספא יקבל אתכם וימלא כל צורך או משאלת לב שלכם לחופשה מפנקת וקסומה, מחדרים מאובזרים ומשודרגים ועד לספא המציע את מגוון הטיפולים האהובים על כל אחד מאיתנו.

בולגריה מציעה את השילוב המושלם בין חדש לישן, בין מזרח ומערב, גם טבע ונופים אירופאיים מרגיעים ושופעים המקיפים את הריזורט וגם עיר אותנטית ומזמינה במרחק קצר ליציאות ובילוי שווה לכל כיס.

סדנה זורמת וכיפית שאינה מתפשרת על איכות התרגולים, בהדרכתה הקיצבית והמהנה של אורית אופיר- מורה בכירה ליוגה, פילאטיס וצ'י קונג, מורה באירוע היוגה הגדול "יוגה ערבה" , יוזמת ומנחה את פרויקט "יוגה בשקיעה" בהרצליה שהחל לפני 14 שנים. 

בידיה המוכשרות של אורית יחד עם השהות ביעד המפנק שלנו בבולגריה עד תום החופשה תרגישו שלווים, רגועים וחזקים  יותר- בגוף ובנפש.


  • טיסות הלוך ושוב לסופיה
    (+1) TLV – SOF  FB  09/04  22:10-00:55
    SOF – TLV  FB  16/04  18:40-21:10
    *זמני הטיסות עלולים להשתנות ע"י חברת התעופה
  • מיסי נמל ודלק
  • העברות מהשדה למלון וחזרה
  • 7 לילות בחדר זוגי על בסיס חצי פנסיון (ניתן לבקש אוכל צמחוני וטבעוני)
  • שיעורי יוגה ופילאטיס כל בוקר וערב
  • סדנאות ופעילויות נוספות
  • סיור מודרך בסופיה
  • חצי יום זמן חופשי בולינגראד
  • טיול לאגם
  • מלווה קבוצה מצוות סורנטו, מדריכת יוגה פילאטיס דוברי עברית מהארץ
  • מפגש קבוצה: הנוסעים מוזמנים למפגש קבוצה כשבוע לפני מועד יציאת הטיול. פרטי המפגש ימסרו טלפונית ע״י סורנטו

המחיר אינו כולל:

  • הוצאות אישיות
  • ביטוח רפואי ומטען
  • טיפ למדריכים הישראלים והמקומיים
  • ויזה (במידת הצורך)
  • כל מה שאינו מופיע ב"מחיר כולל"

הערות:

  • מספר המקומות מוגבל
  • הטיול מותנה במינימום 10 נרשמים
  • סורנטו תיירות ונופש שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים במהלך החופשה
  • כל תוספת עתידית במחירי היטל הדלק שתחול עד יום הכרטוס, תגבה התוספת מהלקוח
  • דרכון הנוסע חייב להיות בתוקף של למעלה מחצי שנה מיום הנסיעה
  • על הנוסע לוודא כי ברשותו ויזה ליעד (במידת הצורך)
  • על הנוסע לוודא כי ברשותו ביטוח בתוקף
  • ייתכנו שינויים מסיבות שאין למארגן שליטה עליהן

המחיר:

** מחיר מיוחד למקדימים** 5,290 ₪ לאדם בחדר זוגי עד 1.2.20
מחיר הסדנה 5,590 ₪ לאדם בחדר זוגי מ- 2.2.20 ועד 25.3.20
הצטרפות ברגע האחרון על בסיס מקום פנוי 5,990 ₪ לאדם בחדר זוגי, מ- 26.3.20 עד יציאת הסדנה

**חבר מביא חבר – 200 ₪ לכל משתתף**

תוספת עבור חדר יחיד: 1,050 ₪

דמי ביטול:

מרגע ביצוע ההזמנה עד 60 ימי עבודה לפני היציאה – 150 יורו דמי ביטול לנוסע
מ-59 ימי עבודה עד 30 ימי עבודה לפני היציאה – 300 יורו דמי דיטול לנוסע
מ-29 ימי עבודה עד 14 ימי עבודה לפני היציאה – 80% מערך ההזמנה
מ-13 ימי עבודה עד מועד היציאה וכן NO SHOW אי הגעה – 100% מערך ההזמנה


    נשמע מעניין?
    השאירו פרטים לשיחת היכרות







    • בולגרית
    • 13:12 (GMT 2)
    • BGN
    • C | F

    מלון ספא 5 כוכבים בעיירת הספא והמרפא ולינגראד בולגריה ממוקם בעמק נהר צ'פינסקא בין גבעות אורנים ירוקי עד, כרי דשא ענקיים קטיפתיים ושמיים בצבע כחול קריסטל…

    פינה שהתברכה במתנת מרפא הידועה עוד מימי קדם על ידי הרומאים והטורקים, ממש בצמוד למלון, נמצא המעיין המינרלי הגדול ביותר בעיר – "האמבט של רדון" ואחד מפלאי הטבע הבולגרי, מעיין הקארסטוזה קלסטוזה מעיין הקארסט הגדול ביותר בבלקן- נביעות טבעיות בעלי ריכוז מינרלים ייחודיים הידועים בסגולותיהם הבריאותיות.
    אם אתם מחפשים פרטיות בטבע זה היעד בשבילכם, ממוקם בלב אחד ההרים היפים בבולגריה, הרי רודופי ומוקף בנופי הרים מרתקים מכל המדינות השכנות.

    תרוויחו את המירב מהחופשה שלכם עם ביקור במרכז הספא במלון בו צוות מומחים המנוסה יכין עבורכם חבילות הספא מותאמות אישית בשילוב עם מוצרים טבעיים שנבחרו בקפידה.

    המלון מחזיק בגאווה בתקני שירות בינלאומיים והקפדה על יחס אישי לכל אורח, במלון פעילויות שונות לכל גיל ומרכז ספא מתקדם המציע שיטות טיפול מסורתיות לצד החדשניות ביותר בתחום הבריאות. העיצוב האלגנטי והאנרגיה של המקום יטעינו אותך לחזור לשגרה היומית שלך רענן מאי פעם.

    למה לנסוע ולינגראד?

    ולינגראד ממוקמת במקום הראשון בבולגריה במגוון המים המינרלים המיועדות לשימוש שונים כגון – הרפיה, התאוששות ושיקום.
    המים המינרלים והטיפולים הנמצאים בולינגראד מסייעים למערכת השריר והשלד, לטיפול בבעיות נוירולוגיות, הפחתת לחץ דם, טיפול בבעיות אורולוגיות, בעיות נשימה ועוד מחלות רבות.
    מתקנים ושירותים
    • מסעדות שף במלון
    • בר פנורמי
    • מרכז ספא עם מגוון רחב של מתקנים
    o בריכת שחייה פנימית וחיצונית (מים מינרלים מהמעיינות בכל הבריכות)
    o ג'קוזי
    o חמאם
    o חדר רגיעה
    o חדרי טיפולים

    מגוון טיפולים במרכז הספא: טיפולי ספא באבנים חמות, אמבטיות צמחים, טיפולי פנים קוסמטיים, טיפולי שמן לגוף ולפנים, טיפולי BALNEO – שיטות ריפוי בעזרת מי מעיינות מינרליים ובוץ מינרלי מהמעיינות ליד המלון ועוד מבחר טיפולים ייחודים ומפנקים.


    אורית אופיר

    מורה מוסמכת לויניאסה יוגה,yin yoga , פילאטיס וצ'יקונג. אורית מעבירה תרגולים מגוונים וסדנאות העמקה, מורה באירוע היוגה הגדול יוגה ערבה, יוזמת ומנחה את פרויקט יוגה בשקיעה בהרצליה שהחל לפני 14 שנים. במהלך שנים אלו התוודעו אלפי מתרגלים חדשים אל עולם היוגה והתמכרו לתרגולים עם אורית בשעת השקיעה הקסומה, מגוון רחב של אנשים מתקרבים בזכותה ליוגה, אל קסם הריפוי והאיזון שבאמצעותה. כרקדנית לשעבר לאורית שפה תנועתית ויכולת לבנות רצפי תנועה אינטליגנטיים, התנועה בזרימה נכונה ומדויקת לגופנו מעוגלת ומזמינה את שחרור הגוף והתודעה. התרגולים עם אורית לא דומים לשום דבר מוכר, הם ייחודיים בשילוב בין עולם היוגה על כל רבדיו ועומקו, שיטת הפילאטיס המערבית והתנועה המדיטטיבית של הצי'קונג הסיני בכך מתאפשרת עבודה תודעתית, הנעת אנרגיה בקצבים משתנים וכחוט השני – סנכרון תנועה ונשימה.

     

    היוגה מהווה חלק נכבד מחיי כבר 18 שנים. מצאתי בה דרך להתנתק מלחצים כשניהלתי קריירה בתחום הפרסום, בהדרגה היא תפסה מקום עיקרי, ביקשתי לדעת יותר ללמוד את הפילוסופיה של היוגה, כתולעת ספרים קראתי המון ספרים שהאירו את נפשי, כשיצא לי להעמיק בקורס מורים ליוגה ובקורס מדריכי פילאטיס ולהפוך את התחביב שלי כמקצוע השתנו חיי. הכל אחד, ביוגה כמו בחיים, אני שמחה ללמוד כמו ללמד, להעמיק להעשיר את חיי בידע, ולמצוא דרכים יצירתיות להשתעשע בסדנאות יצירתיות לפגוש בדרכי אנשים ומורים המעשירים ומרחיבים את עולמי, זוהי זכות גדולה בהעברת הקסם לאחרים"

    "קרן אור בודדה יכולה להניס צללים רבים" אמר פרנציסקוס מאסיזי והדלאי לאמה אמר " הדת שלי היא טוב הלב" ואני? משתדלת להאיר ולנשום אל הלב.


    יום חמישי 9.4
    ניפגש בערב בשדה התעופה ונעלה על טיסת לילה קצרצרה לסופיה, בולגריה.
    לאחר שננחת, נעלה על אוטובוס שיקח אותנו הישר אל המלון המקסים שלנו בסופיה הבירה, נתפזר לחדרים ונלך לישון – שינה טובה לתחילת הסדנה שלנו.

    יום שישי 10.4
    נפתח את הבוקר בתרגול פתיחה ומפגש היכרות – נשב לשיחת היכרות עם חברי הקבוצה, נתמקד ביצירת מציאות של חופשה מושלמת בהתאם לרצון העמוק שלנו, נכיר את אורית אופיר ונתחיל את היום בתרגול ויניאסה יוגה. נחווה תרגול מעורר בלווי מוסיקה הנבנה בזרימה תוך מעבר מתנוחה לתנוחה וסנכרון הנשימה והתנועה, גם אם לא תרגלתם מעולם יוגה, אן כמו היום להתחיל! נכיר רצפים להארכה ולמתיחת השרירים לגמישות ושחרור הגוף כאשר את התרגול נסיים במדיטציה.
    ארוחת בוקר במסעדת המלון ולאחריה נצא לסיור מודרך בסופיה. נראה את המקומות החשובים בעיר, נתהלך בסמטאות המקסימות ונכיר את בולגריה דרך הרגליים.
    בערב נתכנס לתרגול פילאטיס – נחמם את הגוף ונתחיל להיכנס לשגרת תרגולים יומית בריאה וטובה.
    בערב נצא למסעדה מקומית, נאכל אוכל מקומי ונהנה ממופע פולקלור.

    יום שבת 11.4
    נתחיל בשיעור יוגה פלואו – נכנס לתנועה באמצעות היוגה הקלאסית. נתמסר לנשימות, לברכות השמש ולדינאמיות של התרגול.
    ארוחת בוקר ולאחריה נסיעה לעיירת הספא – ולינגראד, בדרך נעצור במסעדה לארוחת צהריים מקומית.
    לקראת ערב נתכנס לתרגול core pilates – השיטה שפותחה ע"י ג'וזף פילאטיס כשיקום לפציעות גוף של רקדנים שהיו בסביבתו. מאז התפתחה השיטה והיא נחשבת כיום לאחת הדרכים הטובות והמהנות המשלבות חיזוק ליבת הגוף, העצמה תוך שיפור גמישות הגוף והגדלת טווחי התנועה של המפרקים. נתרגל לאור עקרונות הליבה של השיטה – נכיר תרגילי רפרטואר שהגה פילאטוס ונשתעשע גם בוריאציות לתרגילים המוכרים, הכל בזרימה טבעית ממנח למנח ובהתאמה ליכולת האישית.
    ארוחת ערב במסעדת המלון.

    יום ראשון 12.4
    נתחיל את הבוקר בתרגול yogalates – בתרגול הפותח את השבוע ואת היום נחווה את הטוב שבשני העולמות, את שיטתו ביסס פילאטיס בין היתר על עולם היוגה ולכן יש הרבה מן המשותף בשתי שיטות אלו. את התרגול נתחיל בכמה דקות של מיקוד והתבוננות פנימה ומשם נשייט בטבעיות בין שתי השיטות,התרגול יעשה קשה יותר בהדרגה אבל בסופו נצא בתחושת חיוניות ומרץ להתחיל כבר את היום.
    ארוחת בוקר וזמן חופשי קצר ליהנות ממתקני המלון והספא או לטייל בטבע סביב המלון.
    נצא לטיול קצר לאגם קלפטוזה שם נוכל להנות מהטבע היפהפה של האזור.
    שיעור יוגה ומתיחות – תרגול ויניאסה יוגה המשלב מתיחות: לכל הספורטים שביננו ולכל מי שנושם..לעיתים אנחנו מתייחסים אליהן כאל "בזבוז זמן" המתיחות. נמצא איך ניתן לשלבן בכל מצב כמעט, כך שיהוו לנו צורך יומיומי לגופנו.
    ארוחת ערב במסעדת המלון ולאחריה שיחה – Well being vs. Being well – איך קרה שנחישות היא אחת התכונות החשובות ביותר לשמירה על בריאותנו? איך זה קשור לתרגולים המוצעים לנו בימים הקרובים? ומה יש לפו הדב לאמר על כל זה… נסיים במדיטציה שתשגר אותנו לשנת לילה נפלאה.

    יום שני 13.4
    יוגה וצ'יקונג – את הבוקר נתחיל בתרגול צ'יקונג לתרגול השפעה על האנרגיה בגופנו באמצעותו נוכל להתאזן ולחזק את רוחנו, לאחריו נזרום לתרגול ויניאסה יוגה – נכיר את הברכה אל השמש – נתרגל מספר סגנונות של הסוריאנמסקר וכך נחשף לשיטות היוגה השונות. נתחיל רעננים ונמרצים את היום.
    ארוחת בוקר ויציאה לטיול יומי בעיירה פלובדיב. סיור מודרך בעיירה וכמובן זמן חופשי לשופינג וסיורים קלילים.
    בערב נתכנס לתרגול פאוור פילאטיס – נכיר אביזר קטן אבל גדול…התרגול הקלאסי של מנחי הפילאטיס יגוון עם שילוב אביזר כושר ועם וריאציות לתרגילים המוכרים, נתרגל פלאנק בכמה וריאציות, לחיזוק הגוף לשיפור צפיפות העצם, בסוף התרגול לא נאמין איך הזמן טס.
    ארוחת ערב.
    יום שלישי 14.4
    תרגול power yoga – הבוקר נתחיל בתרגול המשלב עבודת כח, וביוגה כשיטה שפותחה לאור ערכים של מודעות עצמית והתבוננות פנימית והכרה בכוחנו ובשינוי המתמיד שאנו חווים יומיום, נתרגל מתוך מציאת העוצמה הפנימית את המנחים שיחזקו ימתחו ויאריכו אותנו , את סוף התרגול נקדיש למתיחות ולשוואסנה מושלמת בליווי קערות טיבטיות וצלילים מרפאים.
    ארוחת בוקר וטיול יומי קצר לאגם באטאק.
    בערב נתכנס לתרגול פילאטיס – תרגול מהנה וזורם של מנחי עמידה ישיבה ושכיבה לחיזוק מתיחה והארכה של שרירי הגוף ולגמישות המפרקים. נכיר את המנחים הקלאסיים ונתפתח מהם לוריאציות מגוונות.
    ארוחת ערב וצפייה בסרט מקסים עם מאט דיימון, סרט שיש בו עומק ומסר חשוב על מה בעצם הכי חשוב במסע חיינו. לא להחמיץ זהו סרט מקסים ולא מוכר !

    יום רביעי 15.4
    סדנת תאי מסג' ויוגה בזוגות: ה-סדנה לפינוק והנאה משותפת, עכשיו כשאנחנו כבר מגובשים נחווה סדנה זוגית (לבוש מלא לא לדאוג) של פינוק הדדי, שמחה של תנועה ושמחת חיים. בואו כפי שאם רק בלי ציפיות לכלום – מבטיחים לכם שתצאו כמו אחרי מסג' תיאלנדי.
    ארוחת בוקר וזמן חופשי.
    בערב – yoga chakra healing – תרגול מעמיק שהוא בעצם סדנה נפלאה ומהנה בה נתרגל תוך רצף תנוחות ותנועה להשגת איזון פיסי ואנרגטי. היום נכיר את מרכזי האנרגיה, נדבר על האלמנטים המשוייכים להם על ההשפעה הרחבה על בריאותנו ותחושתנו, נחווה רצף תרגילים בישיבה ובעמידה המתמקדים בשילוב עבודה על מרכז הגוף, נשתמש בדמיון בנשימות מיוחדות, כל הטוב הזה ישגר אותנו בתחושה נפלאה להמשך היום שלנו.
    נצא לחוויה מקומית בבית אותנטי עם ריקודים וארוחת ערב – הכל מסורתי ומהווה סיכום ייחודי לחוויה שעברנו.

    יום חמישי 16.4
    יום אחרון לחופשתנו – אנחנו מציעים "בר פתוח" תרצו להגיע לשני התרגולים מוזמנים באהבה, התרגול הראשון הוא תרגול יוגה פלואו ולאחריו תרגול פילאטיס מהנה.
    ארוחת בוקר, התארגנות ויציאה. ניסע למפל קוסטנץ, הליכה קצרה ומשם נסיעה לשדה התעופה של סופיה והמראה חזרה לישראל.

      נשמע מעניין?
      השאירו פרטים לשיחת היכרות







      יוגה ופילאטיס בבולגריה עם אורית אופיר
      לאן? בולגריה
      מתי?
      9-16.4.20
      מספר לילות
      7 לילות
      מה?
      יוגה, פילאטיס
      עם?
      אורית אופיר
      5,590 ₪
      לחץ\י להורדת טופס הרשמה »

      חופשות נוספות שיכולות לעניין אותך

      תמונות מחופשות שלנו ביעד:

      נוסעים ממליצים

      דורית - בולגריה

      מהשיחה הראשונה עם ניר הרגשתי…

      קרא עוד
      קרא עוד
      תמי כבירי - בולגריה

      חופשה עם תוכן מעניין ומאתגר,…

      קרא עוד
      קרא עוד
      רותי וולף - בולגריה

      רמת האימונים היו מצויינים, אוכל…

      קרא עוד
      קרא עוד
      צ - בולגריה

      זאת אחלה דרך לנפוש, להכיר…

      קרא עוד
      קרא עוד

      מועדון הלקוחות של סורנטו

      השותפים שלנו

      מנטה מגזין לוגו
      ריגמן מכללה לוגו
      FRUIT AND VEG LOGO
      מלון נחשולים לוגו
      INHALE EXHALE LOGO
      לוגו ערוגות

      נישאר בקשר?

      השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים