בכל שנה יוצאים המוני ישראלים לחופשה של כמה ימים באירופה (קצת יותר, קצת פחות) המוקדשת כולה לטיפולי ספא מפנקים. חופשת ספא היא הזדמנות נפלאה לקחת פסק זמן מטרדות היום יום, מהעיסוקים, מהלחצים וגם מהמתחים ולהתחבר אל הגוף ואל הנפש. ישנם לא מעט בתי מלון באירופה, שמציעים מתחמי ספא גדולים ומושקעים, המושכים אליהם תיירים מכל העולם. כל זאת, לצד האווירה הנפלאה שבהם, הנופים המקסימים שמקיפים אותם מכל כיוון וגם האטרקציות השונות והאתרים המיוחדים, שיש בקרבתם.

מה מציעה חופשה כזו?

חופשת ספא באירופה ובכלל מעבר לים הפכה לאחד הטרנדים החמים ביותר בענף התיירות. חופשת ספא היא פתרון עבור ישראלים רבים, המעוניינים לקחת פסק זמן וליהנות מרוגע ומשלווה. חופשה שכזו עוזרת "למלא את המצברים", לעבור טיהור של הגוף והנפש, להירגע יותר וגם לבלות זמן איכות עם האנשים שאוהבים. ניתן למצוא באירופה עשרות אתרי ספא, הפזורים במדינות השונות, חלקן במערב אירופה, חלקן בחלקה המזרחי וחלקן ממש במרכז. בעוד שבארץ ישנו מספר מצומצם של בתי מלון, המתמחים בטיפולי ספא, באירופה האפשרויות, כך נדמה, הן בלתי מוגבלות, וכך גם עבור חופשת ספא. המחירים אטרקטיביים הרבה יותר, התמורה בעד הכסף שמשלמים היא רבה וגם היעדים שאליהם נוסעים, במסגרת החופשה, נמצאים במקומות עוצרי נשימה.

באיזו מדינה לבחור חופשת ספא ?

חופשת ספא יכולה להתמקד במתחמי ספא בספרד, בצרפת, באנגליה, בגרמניה, באיטליה וגם בצ'כיה, ברומניה ובמדינות מזרח אירופאיות נוספות. מזג האוויר האירופאי הקריר, המעיינות החמים שנמצאים בסמוך לבתי מלון רבים וגם הרמה הגבוהה שלהם והמתקנים החדשניים שיש בהם, הופכים את אירופה ליעד מועדף למי שרוצה לבלות את החופשה שלו במתחם ספא מפנק. חופשות שכאלו יכולות להתאים לסובלים מבעיות בריאות שונות, אך לא רק. הן אומנם נפלאות לסובלים מבעיות נשימה, בעיות לב, בעיות דם, בעיות הקשורות למפרקים, לעור ועוד, אולם הן מצוינות גם לכל מי שרוצה להירגע ולמי שמחפש מקום רחוק לקחת בו פסק זמן ולבלות בו כמה ימים. חבילת ספא במלונות הספא השונים שבאירופה כוללת לינה, טיסות וכמובן גם את הטיפולים השונים ואפשר לשלב בה גם ביקור באתרים הקרובים לבית המלון ואטרקציות שונות.

 

חופשת ספא

 

מרבית מלונות הספא ממוקמים באזורים פסטורליים, אך יחד עם זאת קרובים לאתרים שונים. אפשר לבלות במתחמי הספא המפנקים במהלך שעות היום ובערב לבלות במסעדה טובה וקרובה או בבית קפה. אפשר לנצל את ההזדמנות וגם לצאת להליכות רגליות באוויר הפתוח, ליהנות מפיקניק בטבע או אפילו לצאת לטיול אופניים. האוויר הצח והנקי, התחושה שהזמן עמד מלכת וגם הנופים המקסימים שמסביב, הופכים כל מלון ספא כזה ליעד נהדר לבלות בו כמה ימים. חופשת ספא ניתן לעשות לאורך כל השנה, גם בחודשים החמים וגם בעונות הקרות והגשומות יותר.

כיצד בוחרים את חבילת הספא המשתלמת ביותר?

מי שרוצה להזמין חופשת ספא באירופה יגלה שהאפשרויות הן רבות ומגוונות. ישנן לא מעט חבילות נופש, המתאימות לכל אלה המעוניינים לבלות את החופשה שלהם במתחמי ספא מפנקים, ומוצעות בטווח רחב של מחירים. חופשות הספא וסדנאות היוגה ידועות ככאלו התורמות לא מעט לבריאות. הן משפרות את תפקודן של מערכות הגוף השונות, לרבות הלב, הדם וגם מערכת החיסון ומעבר לכך עוזרות בהפגת מתחים ולחצים מיותרים, המקשים מאד על חיי היום יום של רבים. כשבוחנים את חבילות הספא השונות, המוצעות כיום, כדאי לבדוק אילו אתרים הן כוללות ואילו טיפולים הן מציעות. האם מדובר באתר נופש גדול, או שמא אתר נופש קטן ואינטימי? האם ישנם אתרים מעניינים בסביבה, שאפשר לבקר בהם במהלך החופשה וגם מי הוא קהל היעד של חבילות הספא?
כך או כך, חופשת ספא של סורנטו היא הזדמנות לקחת אוויר, להתחזק, להתרפא וגם להירגע. אפשר לבלות אותה יחד עם בן או בת הזוג, יחד עם החברים הכי טובים או עם בני המשפחה ואפשר גם לצאת אליה לבד.

אם אתם חשים עייפים וחסרי מרץ, עייפים מעמל יומכם, ומרגישים שאתם חייבים חופשה איכותית, כזו שממנה תוכלו לשוב בכוחות מחודשים ומלאי מרץ, נראה כי זה הזמן עבורכם להתחיל לחשוב על חופשת ספא בחו"ל.

מהי חופשת ספא בחו"ל ולמי היא מתאימה?

באופן כוללני, ניתן לומר כי חופשת ספא מתאימה לכולם:
היא מתאימה לחולים במחלות מסוימות (כמחלות ריאומטיות או בעיות עור) – מכיוון שחלק גדול מחבילות חופשת הספא כוללות שהייה באתרי ספא הממוקמים סמוך למעיינות תרמו-מינרלים, מתחמי הספא הייעודיים האלה מתמחיםם בטיפולים הרפואיים הנדרשים ויוכלו להציע לכם מעטפת טיפולים כוללת (כטבילה במעיינות, תזונה מיוחדת, שתיית מי המעיינות וכד').
היא מתאימה כחופשה זוגית רומנטית – גם אם אין לכם סיבות בריאותיות המחייבות אתכם לצאת לחופשה כזו, רוב מתחמי הספא מציעים תפריט טיפולים זוגי, שכולל סוגי עיסויים שונים, חבישות, טיפולים אלטרנטיביים, טיפוליי קוסמטיקה לפנים ולגוף וכן הלאה. במקרה כזה, החופשה אינה רק חיזוק למרץ האישי של כל אחד מבני הזוג, אלא גם יכולה להוות זריקת מרץ לזוגיות עייפה ושגרתית (או לזוגיות חדשה וחווייתית).

היא מתאימה כחופשה משפחתית עם ילדים – במידה ואינכם רוצים לצאת לחופשה ולהשאיר את הילדים בבית, מאחור, תוכלו לשלב בעת חופשת ספא גם ביקור באטרקציות ידועות, מוזיאונים מפורסמים, פארקי שעשועים משוכללים, ובעצם, כל מה שמעניין את הילדים שלכם. חופשה מסוג כזה מחייבת מידה מסוימת של למידת השטח והכנה מקדימה, מכיוון שחלק מחבילות הספא המוצעות כוללות מלונות שבהם ישנה מגבלת גיל. לכן, מומלץ לוודא את הדבר מראש, בטרם ההזמנה.

חופשת ספא

למה דווקא חופשת ספא בחו"ל? מה רע בחופשה כזו בארץ?

אין שום רע בחופשה כזו בישראל. העניין הוא, שלצורך שלווה ורגיעה מוחלטות, כאלו שמאפשרות לכם למצות את המרב מחופשה, להתנתק מהכל, מהחדשות, מהמדורים הכלכליים בעיתון, מעליות המחירים ומוויכוחים מסוגים שונים, תצטרכו לצאת מגבולות המדינה. שכן, במידה ותעשו זאת בגבולות מדינתנו הקטנה והתוססת, יש סיכוי גדול שלא תצליחו לעמוד בפיתוי ופה ושם, תצליחו לשמוע חדשות או להיכנס לדיון סוער, שיפר את השלווה לה אתם שואפים וזקוקים.

מה חשוב לברר כאשר אתם מזמינים חופשת ספא?

תכולת חבילת החופשה – חשוב לברר מה כוללת חבילת החופשה. חלק מהחבילות כוללות טיסה, מלון ותפריט מלא של טיפולים חופשיים. אחרות עשויות להיות פחות מקיפות ולכלול טיפולים מסוימים בחבילה, בעוד האחרים מוענקים לכם בהנחה או אפילו במחיר מלא. אל תחששו לרדת לרזולוציה של הפרטים הקטנים, כולל שאלה על השירותים אותם מעמיד המלון לרשות האורחים השוהים בו או המרחק בין מתחם הספא למלון. אלה עלולים להיותת בדיוק אותם פרטים קטנים שיציקו לכם, כאשר תגיעו למלון ותגלו שהמיזוג במלון נכבה בכל לילה בחצות ומאותה שעה ועד ל-06:00 בבוקר אתם זוכים למרחץ זיעה בחדר עצמו.

רמת המטפלים – חשוב לברר גם את רמת המטפלים והמעסים במתחם הספא אותו כוללת החבילה שלכם. חלק ממתחמי הספא אינם מקפידים להעסיק מטפלים מוסמכים בעלי תעודות בלבד. יכול להיות שמחיר טיפולים כאלה יקסום לכם, אולם ספא שמעגל פינות בתחום חשוב כמו מקצועיות המטפלים, עלול לעגל פינות גם בתחומים נוספים (כמו ניקיון ושימוש בחומרי חיטוי), ולכן, רצוי להימנע ממקומות כאלה ולא להכניס ראש בריא למיטה חולה, תרתי משמע.
העדפות נוספות – אחת מההעדפות אותן אנחנו נוהגים לשכוח בעת ההזמנה, היא השאלה: מטפל-גבר או מטפלת-אישה? במידה וחשוב לכם לקבל טיפול מגבר (או מאישה), דאגו לוודא כי קיים מטפל בן המין הרצוי בצוות המטפליםם ולציין זאת מראש בעת הזמנת החבילה. מדובר בחופשה בריאה, בה אתם צריכים לחוש נינוחים ושלווים ככל שתוכלו, אין טעם להתבייש ולבקש את מה שאתם מעדיפים.

חופשת ספא – החופשה הטובה ביותר שיש, והיא מגיעה לכם

אנחנו יודעים שקשה לעשות את הצעד הראשון ולהתחיל לתכנן חופשה, גם כאשר אתם חשים שאתם ממש זקוקים לה, פיזית ונפשית. מכשולים והרהורים כמו מה נעשה עם הילדים? מי ישקה את העציצים? מאיפה נגייס את הכסף הדרוש? אולי לא נצא לחופשה ונקנה מקרר/מזגן במקום? עלולים לרפות את ידיכם. אבל אל תוותרו, חופשת ספא כזו מגיעה לכם וממנה תחזרו בכוחות מחודשים, רעננים ונכונים לעוד שנה של עבודה, עד לחופשה הבאה.

אין כמו חופשת ספא מפנקת, הכוללת טיפולי ספא נעימים, מתחם שליו, שקט ורגוע ובעיקר הזדמנות להתמקד אך ורק בכל הכיף הזה ומבלי לדאוג לדבר. ישראלים רבים בוחרים להקדיש את החופשה שלהם לטיפולי ספא מרגיעים ומפנקים, המוצעים באתרים שונים בעולם. ישנם לא מעט מתחמי ספא גדולים ומושקעים במדינות אירופה השונות וגם כאלה, הממוקמים במדינות רחוקות יותר. חופשות ספא כוללות לרוב לינה במלונות פאר, מלונות מושקעים,, המעמידים לרשותם של האורחים את כל המתקנים שצריך לחופשה כזו וגם מיקום נהדר, המציע נופים מיוחדים ואווירה נפלאה.

על אפשרויות חופשת ספא המוצעות כיום

מי שרוצה לקחת כמה ימים של פסק זמן ולצאת לחופשת ספא, יגלה שיש לא מעט אפשרויות. חופשת ספא יכולה להיות באחת ממדינות אירופה השונות, והיא כוללת, פעמים רבות, גם טיולי שטח, אטרקציות מיוחדות והפתעות נוספות. כל חופשת ספא כזו כוללת כמובן גם לינה בבתי מלון, מהטובים באזור, כאלה המתמחים בחופשות מסוג זה. חופשה המתמקדת כולה, או מרביתה, בטיפולי ספא מפנקים, יכולה להיות בת 4, 5, 6 ימים ואפילו יותר. ניתן לבחור בחבילת חופשה הכוללת לינה במלון ברמה של 5 כוכבים, 4 כוכבים או 3 כוכבים, למי שרוצה להוזיל את העלויות.

אחד היתרונות הבולטים של חופשת ספא הוא העובדה שהיא מתאימה לכל עונה. אפשר לצאת לחופשה שכזו גם במהלך הקיץ ומומלץ במיוחד לצאת אליה בחודשי החורף הקרים. אין כמו טיפולי ספא מרגיעים, סאונה וטבילה במים חמימים, כשבחוץ גשום או מושלג. וכשלכל זה מוסיפים גם אוכל טוב, יינות משובחים, הופעות בידור שונות ושירות ברמה גבוהה, לא צריך יותר מזה ואפשר ליהנות מחוויה שאין כמותה! ישנן חופשות ספא רבות הכוללות ביקור בעיירות, המציעות מעיינות חמים. לצד מעיינות אלה בנו מתחמי ספא מפנקים, המציעים שלל של טיפולים, בריכות מחוממות ובריכות מי מעיינות ועוד.

חופשת ספא

כמה זה עולה?

מחיר חופשות הספא נקבע בהתאם ליעד שאליו טסים, לרמת בית המלון וגם לכל המתקנים וטיפולי הספא שהוא מציע. ישנם לא מעט בתי מלון ברמה גבוהה שמציעים טיפולי ספא ולינה במחירים נוחים. המחירים לרוב נעים בין 60 ל – 200 אירו ללילה, בהתאם לסוג המלון ולסוג חבילת החופשה שבה בוחרים. כדאי לבדוק מה כוללת החבילה ועל מה התשלום. מומלץ להשוות בין כמה חבילות ספא שונות, תוך התייחסות לבית המלון שהן מציעות, לסוג הטיפולים וגם למחיר הנדרש.

למי מתאימה חופשת כזו?

חופשה כזו של סורנטו מתאימה לחובבי הפינוקים. לכל אלה, המעוניינים לקחת פסק זמן של כמה ימים או אולי שבוע ולנסוע למקום רחוק. החופשה מתאימה למי שאיננו מחפש את האקשן, איננו מעוניין בפעילויות שונות ומוכן להקדיש את החופשה שלו אך ורק לפינוקים והנאות. מי שאוהב אוכל טוב, יינות משובחים ואווירה רגועה, חופשה כזו היא פתרון מושלם. החופשה יכולה להתאים לזוגות בירח דבש, לזוגות המעוניינים בנופש רגוע יותר ואפילו למשפחות עם ילדים שמחפשות סוג אחר של חופשה.

ישנן חבילות ספא מיוחדות, המוצעות במסגרת חופשה שכולה ספא, המיועדות לאנשים הסובלים מבעיות בריאות שונות: בעיות נשימה, בעיות לב, בעיות מפרקים למיניהם, בעיות כבד, אבנים בכליות, בעיות עיכול וגם בעיות עור. ישנן חבילות המתאימות לסובלים מסכרת או לכל מי שרוצה להשיל ממשקלו לא מעט קילוגרמים, כחלק מסדנת בריאות המוקדשת כולה לגוף ולנפש. אחרים מחפשים מקום שבו יוכלו לנוח, להפחית מתחים ולחצים ולהירגע. כל מתחם ספא מספק מענה לצרכים שונים ויכול לעזור להתמודד עם בעיות בריאות רבות.

מרבית מתחמי הספא, המוצעים במסגרת החופשה, נמצאים במיקום נגיש ונוח. מצד אחד הם מציעים שקט ושלווה במהלך החופשה ומצד שני גישה קלה לאתרים השונים ולאטרקציות שבסביבה. מי שרוצה לשלב, לצד טיפולי הספא, פעילויות נוספות וביקור בערים או בעיירות הסמוכות, יכול לעשות זאת בקלות וליהנות מחופשה פעילה יותר, שאיננה אך ורק ספא.

מועדון הלקוחות של סורנטו

השותפים שלנו

מנטה מגזין לוגו
ריגמן מכללה לוגו
FRUIT AND VEG LOGO
מלון נחשולים לוגו
INHALE EXHALE LOGO
לוגו ערוגות

נישאר בקשר?

השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים