אירועי חברה בישראל

מחפשים אירועי חברה בשילוב וולנס, למטרות מגוונות? הנה מספר אפשרויות נהדרות עבורכם

אירועי חברה

בשנים האחרונות, אנו רואים עלייה גדולה בהיקף אירועי הוולנס בישראל, כמו גם בביקוש לאירועים מסוג זה. בעולם שלנו, בו רבים חשים עומס רב, עודף אינפורמציה ולחץ גדול מכיוונים שונים, לא קשה להבין מדוע אירועי חברה שכאלה תורמים רבות להמוני אנשים. כאשר יותר ויותר אנשים בוחרים לקחת חלק באירועים מסוג זה, הם ללא ספק משפרים את איכות חייהם. הם לומדים יכולות חדשות והרגלים בריאים, לצד שאיבת אנרגיה מאחרים, ויצירת קשרים משמעותיים ביותר עם אנשים אשר עוברים חוויות דומות. אז אם אתם שוקלים להירשם לאירועי חברה אשר עוסקים בוולנס, או לארגן אחד כזה עבור קבוצה, הנה המידע הרלבנטי, בנוסף לכמה הצעות לאירועים מוצלחים.

אירועי חברה

אירועי חברה: מתאימים למטרות רבות ורחבות

ללא ספק, אירועי חברה של וולנס, מתאימים למספר גדול של מטרות ויעדים, במגוון תחומים, אישיים וקבוצתיים. אפשרות אחת, אשר צוברת פופולריות בשנים האחרונות, היא אירועי חברה עבור העבודה. במקרים רבים, אירועים מסוג זה בהחלט משפרים את תפקוד החברה, במספר היבטים. הם משפרים את הגיבוש ועבודת הצוות של העובדים, כמו גם מעלים את המורל ואת חיבור העובדים לחברה. בעולם של היום, בו כל כך הרבה עובדים נוהגים לעבור בין חברות שונות תוך זמן קצר, יש חשיבות אדירה לשמירת מורל עובדים גבוה, כמו גם ליצירת אווירה חברתית נעימה ושימור תחושת שייכות לחברה. אירועי חברה מסוג זה, בהחלט משחקים תפקיד משמעותי בהעלאת רמת התפקוד של החברה באופן כללי, ובטווח הארוך, עשויים לעשות את ההבדל בין חברה מוצלחת, אהובה וגדלה, לבין אחת אשר מדשדשת.

אירועי חברה

בנוסף לחברות וארגונים, אירועי חברה עשויים להיות נהדרים גם עבור עצמאיים. כיום, תוכלו למצוא מגוון אירועי חברה, כולל כמובן בסגנון וולנס, אשר מוכוונים בדיוק לעצמאיים ובעלי עסקים. באופן טבעי, בעלי עסקים מתמודדים עם לחצים ואתגרים רבים, אשר גורמים לעומס רב לאורך זמן. לכן, אירועי חברה של וולנס הם מוצלחים במיוחד עבורם, מכיוון שהם נותנים לכל אחד כלים נהדרים להתמודד עם לחץ ולצלוח אתגרים רבים בקלות. אך מעבר לכך, הכוח הגדול ביותר באירועים מסוג זה, הינו הכוח של הקבוצה. אירועי חברה לעצמאיים מעניקים לכל אחד קרקע פורה ליצירת קשרים ויוזמות, כמו גם ללמידה משותפת. גם אם מדובר בעסקים בתחומים שונים, בעלי עסקים רבים מגלים כי הם עוברים חוויות דומות, ולכן יכולים ללמוד המון מאחרים.

אירועי חברה

אירועי חברה: מגוון רחב של אפשרויות נהדרות

כיום, בזכות העלייה האדירה בהיקף אירועי הוולנס, ישנו שפע אדיר של אירועים שונים בתחומים מגוונים, כך שכל אחד וכל קבוצה יוכלו למצוא את התחום האידאלי עבורם. בין אירועים ספורטיביים, אירועים המתרחשים בטבע, סדנאות ספציפיות ועוד, תוכלו למצוא את מקומכם בקלות רבה.

אירועי חברה

דוגמה אחת לאירוע מוצלח במיוחד, היא סדנת צלילים מרפאים או בשמה השני סאונד הילינג. צלילים ונגינה הם בהחלט חוויה אוניברסלית, מוזיקה היא מכנה משותף לאנשים ברחבי העולם וכל אחד מוצא את החיבור שלו אל התחושה הנעימה של צלילים מרגיעים ונגינה. סדנת צלילים מרפאים היא חווייה רב חושית המשלבת בין הרפייה נעימה בה כל המשתתפים שוכבים על גבי מזרונים עם כריות עיניים נעימות שמסייעות להתחבר לנגינה ולהתנתק לרגע היומיום. בזמן ההרפייה מטפל ברפואת צלילים מנגן על מגוון רחב של כלים מחומרים טבעיים כמו פעמונים, כלי הקשה, קערות טיבטיות, כלי נשיפה, קולנים ועוד, חלל החדר מתמלא בצלילים המדמים את קולות הטבע ומשרה תחושה של רגיעה עמוקה ושלווה פנימית. זוהי בהחלט פעילות מגבשת ומוצלחת ביותר עבור עובדים בחברה או בארגון. היא משלבת חיבור בין אישי של כל העובדים וחווייה משותפת חדשה שכולם מתנסים בה והופכת למכנה משותף ומיוחד. אירועים שכאלה בהחלט ירימו את המורל של העובדים שלכם, ייצרו אווירה נעימה ובריאה יותר במשרד, וישאירו כל אחד מן העובדים עם זכרונות נהדרים. ללא ספק, ביום שאחרי הסדנה, כולם יגיעו למשרד במצב רוח אחר לחלוטין, שבמקרים רבים גם יישאר לטווח הארוך.

צלילים מרפאים

אפשרות נהדרת נוספת, היא סדנת מיינדפולנס, אשר במקרים רבים תהיה מוצלחת ביותר עבור בעלי עסקים ועצמאיים. תרגול מיינדפולנס, דרך יוגה, מדיטציה וכלים נוספים, הוא ללא ספק משנה חיים, ועריכתו במסגרת קבוצתית מהווה הזדמנות נהדרת ללמוד אחד מהשני. כך, אירוע של סדנת מיינדפולנס מאפשר לכל אחד להתבונן פנימה ולהתרכז בעסק ובחוויות האישיות שלו, ובאותו הזמן גם לשתף את החוויות עם אנשים אשר עוברים חוויות דומות, כמו גם ליצור קשרים מפרים עם הסביבה.

מעוניינים באירוע חברה ייחודי ובלתי נשכח לעובדים שלכם? מוזמנים להשאיר פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם>>

מועדון הלקוחות של סורנטו

השותפים שלנו

מנטה מגזין לוגו
ריגמן מכללה לוגו
FRUIT AND VEG LOGO
מלון נחשולים לוגו
INHALE EXHALE LOGO
לוגו ערוגות

נישאר בקשר?

השאירו מייל וקבלו מאיתנו הטבות, הנחות ועדכונים לגבי אירועים חדשים